REKLAMA

Żabka poprosi o twój numer telefonu. To propozycja nie do odrzucenia

Ostatnio Biedronka rozwścieczyła użytkowników koniecznością wydania zgody na telefoniczny marketing, by możliwe było korzystanie z aplikacji Moja Biedronka. Na ryzykowny krok decyduje się teraz Żabka – albo podasz numer telefonu, albo nici z żappsów.

15.02.2024 07.05
żabka
REKLAMA

Żappka to aplikacja, z której korzystać można w sklepach sieci Żabka. Zasady są proste – za każdą wydaną złotówkę otrzymuje się określoną liczbę punktów, czyli właśnie żappsów, które później wymienia się na nagrody. Może to być hot-dog, zniżka na kawę, ale też tańszy przejazd taksówką czy Spotify Premium za darmo przez pierwsze miesiące. Aplikacja pozwala również aktywować kupony, dzięki którym na niektórych produktach można nieco zaoszczędzić.

REKLAMA

Podaj numer telefonu albo Żappka nie będzie działać

Jak informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl od 1 marca 2024 r. Żabka zacznie wymagać przypisania numeru telefonu do konta w Żappce. Inaczej użytkownik zostanie wykluczony z programu. Dotychczas dotyczyło to tylko nowych użytkowników – i to bardzo nowych.

Wymóg podania numeru telefonu przy zakładaniu nowego konta w aplikacji Żappka obowiązuje od 3 stycznia 2024 roku. Został wprowadzony w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa użytkowników i ich kont, między innymi poprzez dodatkowy sposób weryfikacji oraz kanał bezpośredniej komunikacji z klientem. Użytkownicy aplikacji zyskują więc jeszcze więcej atrakcyjnych, personalizowanych ofert i funkcjonalności

- przekazano serwisowi.

Użytkownik, który do 1 marca 2024 r. nie potwierdzi numeru telefonu, ma możliwość powrotu do korzystania z Żappki. Wystarczy, że zarejestruje się ponownie, potwierdzając swoje konto poprzez weryfikację SMS – dodaje biuro prasowe Żabki.

Co się stanie z tymi, którzy numeru nie podadzą? Po prostu nie będą mogli korzystać z aplikacji. Zbieranie żappsów stanie się niemożliwe, a co za tym idzie również korzystanie ze zniżek. Podobnie jak w przypadku Biedronki: tam niewyrażenie zgody na treści marketingowe nie pozwala dołączyć do programu Moja Biedronka.

Więcej o nowościach technologicznych w sklepach przeczytasz na Spider’s Web:

Serwis wiadomoscihandlowe.pl przypomina, że w ostatnim czasie Grupa Żabka wymaga też potwierdzenia numeru telefonu w sklepach internetowych Delio i Jush. Być może dołączenie do tego Żappki ma związek z tym, że platformy w jakiś sposób będą ze sobą bliżej związane i np. za zakupy w Jush będzie można otrzymywać żappsy. „Firma może chcieć zmierzać w kierunku łączenia danych o klientach z różnych miejsc na podstawie numeru telefonu” – czytamy.

REKLAMA

W przypadku Biedronki użytkownicy głośno wyrazili swoje niezadowolenie związane ze zmianami w regulaminie. Pewnie dopóki Żabka nie zacznie w podobny sposób atakować klientów SMS-ami łatwiej będzie przełknąć konieczność podzielenia się numerem. Mimo wszystko zapewne niektórych rozczaruje fakt, że ten trafi do kolejnej bazy. Zdziwieni być jednak nie mogą, bo już wcześniej Żappka zachęcała do wpisania numeru – z niektórych promocji można było skorzystać wyłącznie wtedy, gdy użytkownik go udostępnił.

zdjęcie główne: Kuba Kwiatkowski / Shutterstock

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA