Poczta Polska będzie miała nową aplikację. Pokaże status przesyłki i zaprowadzi do oddziału
Latające samochody, samosznurujące się trampki, odporne na upadek na chodnik wyświetlacze telefonów i aplikacja mobilna Poczty Polskiej. Ciekawe, co powstanie najpierw.
Poczta Polska dumnie wkracza w 2022 r. Poinformowała właśnie, że podpisała umowę z Pocztą Polską Usługi Cyfrowe celem stworzenia platformy informatycznej, w skład której wchodzić będą aplikacja mobilna i desktopowa dla klientów.
Czytaj też:
Pośpiech jest wyraźnie niewskazany, niezdrowy i powoduje nadkwasotę. Od czasu masowej popularyzacji smartfonów w Polsce i na świecie spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe zdołała wyprodukować całą jedną aplikację mobilną: do tworzenia spersonalizowanych widokówek. No ale nie ma co narzekać. Klienci Poczty Polskiej mogliby, na przykład, nie doczekać się żadnej mobilnej aplikacji. A tak już w najbliższych miesiącach (oby!) będą mieli dwie. I desktopową.
Poczta Polska – aplikacja mobilna w najbliższych planach
Aplikacja ma umożliwić kompleksową obsługę przesyłek kurierskich, paczkowych i ekspresowych - od nadania, po śledzenie jej drogi, aż do odbioru. Aplikacja ma też ułatwić nawigację do najbliższego oddziału Poczty Polskiej, skrzynki pocztowej i punktu partnerskiego. W dalszych planach jest wprowadzenie do aplikacji e-usług. Funkcjonalność desktopowej i mobilnej aplikacji ma być ta sama lub bardzo zbliżona.
Nie jest to jedyna ostatnio dokonana inwestycja Poczty Polskiej w rozwój swoich cyfrowych kompetencji. W październiku zleciła Poczcie Polskiej Usługi Cyfrowe opracowanie nowego systemu informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi TMS (Transportation Management System). Oprogramowanie ma zapewnić optymalizację procesów transportowo-logistycznych, co przełoży się korzystnie na szybkość doręczenia przesyłek i efektywność kosztową.