1. SPIDER'S WEB
  2. Tech
  3. Technologie
  4. Zakupy

Nowa oferta Amazon.pl. Darmowa dostawa przy zakupach na ponad 40 zł

darmowa dostawa amazon pl 40 zl

Amazon ruszył z nową ofertą, dzięki której możemy liczyć na darmową dostawę przy zakupach na kwotę powyżej 40 zł. Sprawdzamy, jakie warunki trzeba spełnić, by nie ponosić kosztu transportu towarów.

Darmowa dostawa produktów kupionych przez internet, która zwykle idzie w parze z darmowymi zwrotami, to niezły wabik dla klientów. Sam po sobie widzę, że od kiedy korzystam z usługi Allegro Smart oraz Paczkomatów, w których można nadawać paczki bez drukowania etykiety, znacznie chętniej robię zakupy online.

Amazon jak nikt zdaje sobie sprawę z tego, że ułatwianie klientom życia jest zbieżne z interesami firmy i ruszył właśnie z kolejną promocją na naszym rynku. Dzięki niej na darmową dostawę towarów z internetowego hipermarketu założonego przez Jeffa Bezosa będzie mogło liczyć jeszcze więcej osób.

Darmowa dostawa w Amazon.pl za zakupy powyżej 40 zł.

W przypadku polskiej wersji sklepu Amazon z darmowej dostawy korzystałem już wcześniej, ale zwykle wymagało to zrobienia zakupów na kwotę powyżej 100 zł. Teraz przedstawiciele firmy informują, że wystarczy wrzucić do koszyka produkty kosztujące co najmniej 40 zł, aby takowa opcja się uaktywniła.

Co istotne, aby skorzystać z darmowej dostawy, nie trzeba opłacać abonamentu Amazon Prime. Nowa oferta to w dodatku nie jest ograniczona czasowo promocja, tylko nowe status quo, a chociaż Amazon w każdej chwili może się wycofać z nowych warunków, to wygląda na to, że w przewidywalnej przeszłości tego nie planuje.

Kto może skorzystać z darmowej dostawy w Amazonie?

Koszty wysyłki są zmniejszane do zera w przypadku dostaw realizowanych poprzez Amazon niezależnie od formy dostawy — może to być kurier, automat do odbioru paczek lub punkt odbioru. Co istotne, zamawiane produkty nie muszą pochodzić od jednego sprzedawcy — liczy się jedynie wartość koszyka.

Jedyny przypadek, w którym z darmowej dostawy nie można skorzystać, to sytuacja, w której to sprzedawca sam odpowiada za wysyłkę. W tym przypadku cena transportu ustalana jest indywidualnie przez właściciela produktu będącego przedmiotem danej oferty.