REKLAMA

Lidl będzie pisał do ciebie wiadomości. Ma lepszy pomysł niż SMS-y od Biedronki

Reklamowe papierowe gazetki powoli odchodzą do lamusa, a źródłem wiedzy o promocjach ma być telefon. Lidl chce być jeszcze bliżej klientów i będzie dostępny na popularnym komunikatorze.

Lidl będzie pisał do ciebie wiadomości. Ma lepszy pomysł niż SMS-y od Biedronki
REKLAMA

Granice bliskości swego czasu przekraczała Biedronka. Sklep uznawał, że promocje są tak dobre, że nie ma co czekać i trzeba poinformować o nich jak najszybciej – nawet, jeśli jest już późny wieczór.

REKLAMA

Nie tylko tak Biedronka próbowała zbliżyć się do klientów. Doczekaliśmy się nawet dedykowanych SMS-ów. Na "ty" przechodziła z nami kierowniczka sklepu, która przedstawiając się zachęcała do wizyty, zapewniając, że zakupy będą wygodne, komfortowe, no i tanie.

Lidl też chce podsyłać wiadomości. Wybiera WhatsApp

Dołącz do subskrybentów i przeglądaj nasze gazetki na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie, by mieć stały dostęp do najświeższych promocji. Subskrybuj gazetkę Lidla na WhatsAppie i miej najlepsze okazje zawsze w kieszeni – zachęca sklep na swojej stronie internetowej.

- Zależy nam na tym, by każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej wygodna i dostosowana do ich potrzeb. Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, oferując im szybki i łatwy dostęp do najnowszych gazetek – mówi Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Aby korzystać z tej opcji, trzeba zeskanować kod QR znajdujący się na stronie sklepu. Następnie w aplikacji należy zaakceptować subskrypcję, by otrzymywać gazetki promocyjne.

Sklepy rezygnują z papierowych gazet promocyjnych

Ruch Lidla nie dziwi, bo reklamowe katalogi są w odwrocie. Coraz rzadziej znajdziemy je w pocztowych skrzynkach. To akurat dobra wiadomość, bo bardzo często taka forma promocji była nachalna i nieskuteczna. Spora część osób i tak szybko wyrzucała zbędną makulaturę, a chętni mogli zapoznać się z ofertami w sklepie.

To jednak szerszy trend. Bez telefonu i sklepowej aplikacji coraz trudniej mieć dostęp do promocji. Każdy z nas będzie musi stać się cyfrowym łowcą okazji, jeżeli chce oszczędzać. A jeśli jeszcze bardziej chcesz być na bieżąco, rozmawiaj ze sklepem w komunikatorze, jak ze znajomymi.

Jesteśmy pokoleniem pod aplikacje? Czytaj o tym więcej na Spider's Web:

Zdjęcie główne: Anna Gawlik / Shutterstock

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-03-21T12:14:47+01:00
Aktualizacja: 2025-03-20T17:41:10+01:00
Aktualizacja: 2025-03-20T16:18:02+01:00
Aktualizacja: 2025-03-20T13:30:44+01:00
Aktualizacja: 2025-03-20T09:13:35+01:00
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA