Bolt mierzy wysoko. Samoloty właśnie pojawiły się w aplikacji do taksówek
Bolt udostępnia nową funkcję, dzięki której klienci będą mogli zsynchronizować swój przejazd z godziną odlotu lub przylotu samolotu - także tego opóźnionego.

Od dziś w aplikacji pośrednictwa przejazdów Bolt jej użytkownicy znajdą całkowicie nową funkcję - "Śledzenie lotów". Wprowadzając funkcję do aplikacji, Bolt nie chce robić konkurencji aplikacjom do śledzenia lotów, a ulżyć stresowi zarówno klientów, jak i kierowców.
Samolot się spóźni, ale ty nie. Bolt ze świetną nowością dla amatorów lotów
Z pomocą "Śledzenia lotów" użytkownicy mogą synchronizować szczegóły lotu z wykupionymi przez siebie przejazdami. Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach Zarezerwowanego przejazdu lub anuluje przejazd bez obciążania pasażera dodatkowymi kosztami. Funkcja ta dostępna jest od dzisiaj na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, a w Polsce dostępna jest na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II.
Aby skorzystać z tej funkcji, pasażer musi dotknąć przycisk "Zarezerwuj" na ekranie głównym aplikacji, a następnie wprowadzić lotnisko przylotu jako miejsce odbioru oraz docelową lokalizację przyjazdu. Następnie, podczas rezerwowania przejazdu użytkownicy mogą wybrać opcję "Dodaj szczegóły lotu", a następnie podać datę lądowania, numer lotu, linię lotniczą lub miasto wylotu i wybrać swój konkretny lot.
Dzięki tej funkcji, w przypadku opóźnienia, użytkownik może również określić, w ile minut po lądowaniu chce zostać odebrany. Od tego momentu Bolt automatycznie dostosuje przejazd w przypadku zmiany rozkładu lotów.
Dzięki funkcji Śledzenia Lotów dla Zarezerwowanych Przejazdów, użytkownicy oraz klienci Bolt Business mogą teraz synchronizować szczegóły swojego lotu podczas planowania przejazdu z lotniska. Jeśli ich lot zostanie opóźniony lub odwołany, automatycznie dostosujemy godzinę odbioru lub anulujemy przejazd bez dodatkowych kosztów. To oznacza mniej czasu spędzonego na lotnisku i gwarancję dostępnego przejazdu nawet w godzinach szczytu
– powiedział Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
"Śledzenie lotów" to największa nowość w usłudze Rezerwowanych Przejazdów Bolt od czasu wydłużenia okresu rezerwacji do 90 dni w ubiegłym roku.
Więcej na temat aplikacji pośredniczących w przejazdach:
Zdjęcie główne: Longfin Media / Shutterstock