To dlatego nie możesz kupić biletów na pociąg. Trwa wielka awaria PKP Intercity
Nie działają systemy PKP Intercity. Przewoźnik informuje o problemach i wskazuje, gdzie kupić bilety.
W poniedziałek, 27 stycznia, w godzinach porannych z przyczyn zewnętrznych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów – informuje PKP Intercity w mediach społecznościowych.
W wyniku awarii nie można kupić biletów zarówno w aplikacji, jak i na stronie PKP Intercity. Niektórzy komentujący zwracają uwagę, że problemy zaczęły się już w niedzielę wieczorem.
Awaria PKP Intercity. Gdzie kupić bilety?
Podróżni mogą zakupić bilety przez strony i aplikacje naszych partnerów, m.in. Bilkom czy Koleo, a także w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej – informuje przewoźnik w komunikacie.
PKP Intercity zapewnia, że administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC.
Awaria zawsze może się zdarzyć, ale to dobry dowód na to, że nie zawsze postawienie wyłącznie na cyfrowe bilety to dobra droga. A właśnie w tym kierunku idą niektóre polskie miasta, eliminując tradycyjne papierowe wejściówki.
Aktualizacja.
Jak poinformowało PKP Intercity o 14:29, system sprzedaży jest już ponownie dostępny, a awaria sprzedaży biletów została całkowicie usunięta. "Wszystkie kanały sprzedaży, w tym system e-IC i aplikacja mobilna PKP Intercity, działają poprawnie" - zakomunikował przewoźnik.
Więcej o pociągach przeczytasz na Spider's Web: