REKLAMA

Trwa wielka awaria PKP Intercity. To dlatego nie możesz kupić biletów na pociąg

Nie działają systemy PKP Intercity. Przewoźnik informuje o problemach i wskazuje, gdzie kupić bilety.

Trwa wielka awaria PKP Intercity. To dlatego nie możesz kupić biletów na pociąg
REKLAMA

W poniedziałek, 27 stycznia, w godzinach porannych z przyczyn zewnętrznych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów – informuje PKP Intercity w mediach społecznościowych.

W wyniku awarii nie można kupić biletów zarówno w aplikacji, jak i na stronie PKP Intercity. Niektórzy komentujący zwracają uwagę, że problemy zaczęły się już w niedzielę wieczorem.

REKLAMA

Awaria PKP Intercity. Gdzie kupić bilety?

Podróżni mogą zakupić bilety przez strony i aplikacje naszych partnerów, m.in. Bilkom czy Koleo, a także w kasach stacjonarnych. Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej – informuje przewoźnik w komunikacie.

PKP Intercity zapewnia, że administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC.

Awaria zawsze może się zdarzyć, ale to dobry dowód na to, że nie zawsze postawienie wyłącznie na cyfrowe bilety to dobra droga. A właśnie w tym kierunku idą niektóre polskie miasta, eliminując tradycyjne papierowe wejściówki.

Aktualizacja.

Jak poinformowało PKP Intercity o 14:29, system sprzedaży jest już ponownie dostępny, a awaria sprzedaży biletów została całkowicie usunięta. "Wszystkie kanały sprzedaży, w tym system e-IC i aplikacja mobilna PKP Intercity, działają poprawnie" - zakomunikował przewoźnik.

Więcej o pociągach przeczytasz na Spider's Web:

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-04-18T12:14:00+02:00
Aktualizacja: 2025-04-18T09:37:06+02:00
Aktualizacja: 2025-04-17T21:05:52+02:00
Aktualizacja: 2025-04-17T20:17:05+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA