PKP w końcu się dogadało z Koleo. Jak nad morze, to tylko tak
Aplikacja Koleo otrzymała duże udogodnienie. W oprogramowaniu dostępna jest nowa kategoria biletów.
PKP Intercity dogadało się z twórcami Koleo, dzięki czemu od teraz w aplikacji będzie można kupić jednorazowe bilety w wagonach sypialnych i kuszetkach. To pozornie mała, ale w rzeczywistości spora zmiana. Zamiast instalować multum biletowych aplikacji na telefon, wystarczy tylko jedna.
W aplikacji Koleo pojawiła się opcja zakupu biletu w wagonach sypialnych
Polski przewoźnik kolejowy poinformował o takiej możliwości na swoim profilu w serwisie X. Z komunikatu dowiadujemy się, że taka możliwość w aplikacji Koleo rusza już teraz. Warto zaznaczyć, że kupując bilet w wagonach w sypialnych za pomocą rozwiązania można skorzystać z ulg ustawowych i specjalnych, m.in. zniżki dla seniorów, karty dużej rodziny, ale też usługi Taniej z Bliskimi.
Z doniesień serwisu Rynek Kolejowy wynika, że Koleo jest pierwszym partnerem PKP Intercity, który otrzymał opcję sprzedaży biletów jednorazowych z rezerwacją miejsca do leżenia i biletów jednorazowych z rezerwacją miejsca sypialnego. Portal również podaje, że zakup takich biletów działa na zasadzie 30-dniowej przedsprzedaży.
Sprzedaż biletów odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej Koleo, ale również i na stronie internetowej Koleo.pl. Dotychczas do zakupu potrzebne były dodatkowe narzędzia - m.in. aplikacja PKP Intercity.
Aplikacja Koleo wyróżnia się tym, że obsługuje wielu przewoźników - nie tylko PKP Intercity, ale także i np. Koleje Małopolskie, ale i Koleje Śląskie. Jest to uniwersalne oprogramowanie, które dziś zyskało kolejną przydatną funkcję.
Oby tak dalej.
Więcej podobnych wiadomości znajdziesz na Spider's Web: