Rusza nowy serwis streamingowy. Nie ma reklam, subskrypcji i jest za darmo

Jeśli kochacie kosmos i oglądanie filmów to mamy wspaniałą wiadomość. NASA uruchamia własny serwis z filmami relacjami na żywo. Na smartfonie czy TV będzie można zobaczyć z bliska, jak wygląda badanie wszechświata. To jednak nie wszystko. Jest też nowa ciekawa appka.

02.11.2023 15.46
Rusza nowy serwis streamingowy. NASA Plus

NASA, amerykańska agencja kosmiczna, znana jest z organizowania spektakularnych misji kosmicznych, takich jak lądowanie na Marsie, eksploracja Saturna czy poszukiwanie życia poza Ziemią. Teraz NASA chce podzielić się swoimi osiągnięciami i przygodami z całym światem za pomocą nowej platformy streamingowej, która zostanie uruchomiona 8 listopada. Platforma, nazwana NASA+, będzie dostępna dla wszystkich bezpłatnie i bez reklam.

NASA+ z nowym zwiastunem

Agencja wypuściła nowy zwiastun zapowiadający uruchomienie NASA+, zawierający materiał filmowy przedstawiający spektakularne widoki na naszą planetę i kosmos. Zobaczycie go niżej.

NASA+ to nie tylko sposób na oglądanie na żywo startów rakiet, spacerów kosmicznych i innych wydarzeń związanych z misjami NASA. To także źródło wiedzy i inspiracji dla wszystkich, którzy interesują się kosmosem i nauką. Na platformie będzie można znaleźć oryginalne seriale wideo, które wprowadzą widzów w tajniki pracy astronautów, naukowców i inżynierów NASA. Nie zabraknie też interaktywnych gier, e-booków, podcastów i galerii zdjęć.

Więcej o nietypowych pomysłach NASA przeczytasz na Spider`s Web:

NASA+ ma być przyjazną dla rodziny i edukacyjną platformą streamingową, która pokaże piękno i tajemnice wszechświata. Platforma ma też zachęcać do odkrywania i eksperymentowania z nauką w domu lub w szkole. NASA+ będzie współpracować z nauczycielami i organizacjami edukacyjnymi, aby dostarczać materiały dydaktyczne i lekcje związane z kosmosem.

NASA zapowiada, że zapewni użytkownikom dostęp do relacji agencji na żywo i oglądania jej misji poprzez kolekcję oryginalnych serii wideo. Wkrótce pojawi się też kilka nowych seriali, a produkcji będzie stale przybywać.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że w ramach nadchodzącej misji Artemis, NASA szykuje się do nadawania lądowania na Księżycu na żywo w jakości 4K. Tak więc powrót człowieka na Srebrny Glob zobaczymy w niesamowitych wręcz szczegółach.

NASA+ na każdym urządzeniu

NASA+ będzie można oglądać na różnych urządzeniach, takich jak telewizory, komputery, smartfony czy tablety. Platforma będzie dostępna poprzez stronę internetową NASA+ lub poprzez aplikacje na różnych systemach operacyjnych.

NASA+ to nowy krok w historii NASA, która od ponad 60 lat prowadzi badania kosmiczne i loty załogowe. NASA chce dzielić się swoją pasją i wizją z milionami ludzi na całym świecie i zaprasza do wspólnego odkrywania kosmosu. NASA+ to platforma streamingowa dla wszystkich, którzy kochają gwiazdy.

Na zakończenie wspomnijmy, że NASA w ostatnim czasie mocno pracuje nad przybliżeniem nam spraw związanych z kosmosem. Od niedawna agencja ma nową stronę internetową. Teraz NASA ułatwia pasjonatom dostrzeżenie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, domu ludzkości w kosmosie, gdy przelatuje nad Ziemią dzięki nowej aplikacji mobilnej Spot the Station. Aplikację mobilną można pobrać od 2 listopada na iOS i Androida.

Interfejs rzeczywistości rozszerzonej ułatwia użytkownikom zlokalizowanie stacji i zapewnia opcje przechwytywania oraz udostępniania zdjęć i filmów z obserwacji w czasie rzeczywistym. Dzięki mocy rzeczywistości rozszerzonej wbudowany w aplikację kompas pokaże Ci, gdzie znajduje się stacja kosmiczna – nawet jeśli jesteś na drugim końcu globu. Użytkownicy mogą także zapisać się na powiadomienia mobilne o nadchodzących możliwościach oglądania na podstawie ich dokładnej lokalizacji.

Zobacz komentarze