REKLAMA

iPhone'y, iPady i Maki mają problemy z dostępem do internetu po aktualizacji. Tak je rozwiążesz

Apple zaliczył kolejną wpadkę. Tym razem chodzi o problemy z łącznością, która ledwo działa niektórym użytkownikom. Dotyczy to iPhone'ów, iPadów i Maców.

09.10.2023 09.42
iPhone'y, iPady i Maki mają problemy z dostępem do internetu po aktualizacji. Tak je rozwiążesz
REKLAMA

Najpierw pojawiły się problemy z przegrzewaniem, które zostały załatane aktualizacją iOS-a. Potem użytkownicy zgłaszali trzeszczący głośnik na co rady jeszcze nie ma. Teraz wyszła na jaw kolejna rzecz.

REKLAMA

iPhone’y (i nie tylko) mają problem z łącznością

Użytkownicy iPhone'ów, iPadów i Maców, którzy zaktualizowali swoje starsze urządzenia do systemu iOS 17, iPadOS 17 i macOS 14 Sonoma napotykają problemy z łącznością - tak Wi-Fi, jak w przypadku Maców po kablu.

Co się dzieje? Trudności dotyczą ładowania treści w aplikacjach, wolnego połączenia z internetem oraz przerw w jego działaniu. Internet działa wolno albo wcale. Niektórzy użytkownicy muszą ręcznie rozłączać i ponownie łączyć się z siecią, aby przywrócić poprawne działanie urządzeń.

Są też plusy nowych iPhone'ów! Jakie? Przeczytajcie o nich na Spider's Web:

Niektórzy użytkownicy podejrzewają, że problem powoduje przekazywanie prywatne iCloud. Wyłączenie tej funkcji miało poprawić lub nawet naprawić problem. Podobny scenariusz potwierdza w przypadku macOS jeden z naszych redaktorów, który napotkał problem.

Coś podobnego wydarzyło się również na moim iPhonie. Pacjent to iPhone 14 Pro i najnowszy iOS (17.0.3). Pojawiły się małe lub większe spowolnienia na sieci Wi-Fi, które wpływały negatywnie na m.in. pobieranie lub wysyłanie danych. TikTok przestawał wczytywać nowe filmy, podobnie jak YouTube. Przeglądanie sieci też rodziło problemy. Są one szczególnie widoczne po dłuższym niż zwykle odświeżaniu czatów Telegrama.

Podobnie, jak inni użytkownicy, zauważyłem, że problemy powodować może przekazywanie prywatne iCloud.

REKLAMA

Rozwiązania? Nie ma za bardzo

Rozwiązanie, które pomaga tymczasowo: wyłączenie i włączenie telefonu lub przejście w tryb samolotowy, a na Safari w macOS restart przeglądarki. W wielu przypadkach pomaga wyłączenie Przekazywania prywatnego iCloud: Ustawienia >> nasze imię i nazwisko lub nick >> iCloud.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA