Niektóre sklepy internetowe musiały wyłączyć w weekend usługę Przelewy24
Niektórzy klienci próbujący zrealizować płatność online za pośrednictwem platformy Przelewy24 mogą napotkać problemy.
![Przelewy24](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2015%2F01%2Fe-commerce-359x240.jpg&w=1200&q=75)
Niektóre sklepy internetowe zostały zmuszone do wyłączenia modułów płatności online platformy Przelewy24. Na stronie firmy pojawiło się oświadczenie w tej sprawie.
W dalszej części komunikatu serwis zapewnia, że wdrożył potrzebne aktualizacje wtyczek. Mają one zostać udostępnione kontrahentom po przejściu kontroli.
Przedstawiciele grupy DialCom24 twierdzą, że problem dotyczy niewielkiej liczby klientów, a sam kod wtyczek ma być niezależny od kodu systemu Przelewy24. Partnerzy zostali poinformowani przez firmę mailowo o konieczności wyłączenia wtyczki.
Niektóre sklepy i usługodawcy, których problem dotyczy poinformowali o nim klientów na swoich stronach i na Facebooku.
Przelewy24 to popularna usługa płatności online.
Można skorzystać z niej na stronach wielu sklepów i usług. Od 10 października metoda płatności oferowana przez DialCom24 została wdrożona na Allegro. W największym serwisie aukcyjnym w Polsce do tej pory wyłączność miał system PayU.
W połowie 2015 r. usługa płatnicza została udostępniona klientom korzystającym z oferty chińskiej platformy Aliexpress. Niedawno informowaliśmy, że płatności dla giganta z Państwa Środka realizować będzie również PayU.