Niektóre sklepy internetowe musiały wyłączyć w weekend usługę Przelewy24
Niektórzy klienci próbujący zrealizować płatność online za pośrednictwem platformy Przelewy24 mogą napotkać problemy.
Niektóre sklepy internetowe zostały zmuszone do wyłączenia modułów płatności online platformy Przelewy24. Na stronie firmy pojawiło się oświadczenie w tej sprawie.
W dalszej części komunikatu serwis zapewnia, że wdrożył potrzebne aktualizacje wtyczek. Mają one zostać udostępnione kontrahentom po przejściu kontroli.
Przedstawiciele grupy DialCom24 twierdzą, że problem dotyczy niewielkiej liczby klientów, a sam kod wtyczek ma być niezależny od kodu systemu Przelewy24. Partnerzy zostali poinformowani przez firmę mailowo o konieczności wyłączenia wtyczki.
Niektóre sklepy i usługodawcy, których problem dotyczy poinformowali o nim klientów na swoich stronach i na Facebooku.
Przelewy24 to popularna usługa płatności online.
Można skorzystać z niej na stronach wielu sklepów i usług. Od 10 października metoda płatności oferowana przez DialCom24 została wdrożona na Allegro. W największym serwisie aukcyjnym w Polsce do tej pory wyłączność miał system PayU.
W połowie 2015 r. usługa płatnicza została udostępniona klientom korzystającym z oferty chińskiej platformy Aliexpress. Niedawno informowaliśmy, że płatności dla giganta z Państwa Środka realizować będzie również PayU.