REKLAMA
  1. Spider's Web
  2. Technologie
  3. Biznes

Niektóre sklepy internetowe musiały wyłączyć w weekend usługę Przelewy24

Niektórzy klienci próbujący zrealizować płatność online za pośrednictwem platformy Przelewy24 mogą napotkać problemy. 

04.11.2017
17:14
Przelewy24
REKLAMA
REKLAMA

Niektóre sklepy internetowe zostały zmuszone do wyłączenia modułów płatności online platformy Przelewy24. Na stronie firmy pojawiło się oświadczenie w tej sprawie.

W dalszej części komunikatu serwis zapewnia, że wdrożył potrzebne aktualizacje wtyczek. Mają one zostać udostępnione kontrahentom po przejściu kontroli.

Przedstawiciele grupy DialCom24 twierdzą, że problem dotyczy niewielkiej liczby klientów, a sam kod wtyczek ma być niezależny od kodu systemu Przelewy24. Partnerzy zostali poinformowani przez firmę mailowo o konieczności wyłączenia wtyczki.

Niektóre sklepy i usługodawcy, których problem dotyczy poinformowali o nim klientów na swoich stronach i na Facebooku.

Przelewy24 to popularna usługa płatności online.

REKLAMA

Można skorzystać z niej na stronach wielu sklepów i usług. Od 10 października metoda płatności oferowana przez DialCom24 została wdrożona na Allegro. W największym serwisie aukcyjnym w Polsce do tej pory wyłączność miał system PayU.

W połowie 2015 r. usługa płatnicza została udostępniona klientom korzystającym z oferty chińskiej platformy Aliexpress. Niedawno informowaliśmy, że płatności dla giganta z Państwa Środka realizować będzie również PayU.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA