REKLAMA

E-zdrowie miało zawał. Problemy z wystawianiem recept i skierowań

Niektórym mogło skoczyć ciśnienie i to nie z powodów zdrowotnych, a nerwowych. Centrum e-Zdrowia zmagało się z „okresowymi trudnościami”.

problemy z receptami
REKLAMA

Były dość poważne dla pacjentów. Jak wyjaśniono na facebookowym profilu Centrum e-Zdrowia, nie działał system e-zdrowia (P1), a przez to i usługi, które realizowane są w ramach tego systemu.

- Przyczyny zaistniałych problemów zostały zidentyfikowane jako leżące po stronie zewnętrznego dostawcy usług oraz producenta urządzeń sieciowych. Centrum e-Zdrowia aktywnie współpracuje bezpośrednio z obydwoma podmiotami na rzecz jak najszybszego przywrócenia działania usług - opisało problemy Centrum E-Zdrowia.

REKLAMA

Recepty wystawiane były w trybie awaryjnym

Na szczęście w miarę szybko udało się przywrócić funkcjonowanie systemu e-zdrowia (P1), wraz z usługami realizowanymi w ramach systemu, takimi jak realizacja e-recept. Jednak jak czytamy na oficjalnej stronie cez.gov.pl, trwa ostateczna konfiguracja ustawień, która zostanie zakończona w ciągu kilku najbliższych godzin.

Trwa jeszcze pełne przywracanie funkcjonowania strony pacjent.gov.pl, usługi IKP i aplikacji mojeIKP – wyjaśniono.

Centrum E-Zdrowia przeprasza "za wszystkie niedogodności".

Co ciekawe, w naszej redakcji z problemami z receptami zmierzyliśmy się już wczoraj. Problem występował losowo i czasem recepta wchodziła przy 3-4 podejściu. Tłumaczono to warunkami pogodowymi, a konkretnie… przechodzącymi burzami.

REKLAMA

Czytaj też:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-30T11:19:10+02:00
Aktualizacja: 2025-06-30T10:02:11+02:00
Aktualizacja: 2025-06-30T08:22:55+02:00
Aktualizacja: 2025-06-30T06:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-29T07:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-28T16:40:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-28T16:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-28T07:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-28T07:22:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA