Stawiają w Polsce dwupiętrowe dyskonty. Rozwiązują problem dużych miast
Warszawski ALDI przy Łasaka to piąta placówka w koncepcji Urban, która pozwala budować sklepy nawet na niewielkich działkach w dużych miastach - bez kompromisów na komforcie dla klientów i mieszkańców.

28 maja sieć ALDI otworzyła nowy sklep zlokalizowany przy ulicy Łasaka w Warszawie. Nowy sklep wyróżnia się na tle innych sklepów sieci - oraz konkurencji - innowacyjnym rozwiązaniem architektonicznym dedykowanym potrzebom dużych miast.
ALDI Urban to sposób na wielkie miasta i ciasne osiedla
Nowootwarty sklep przy ulicy Łasaka powstał w koncepcji ALDI Urban. Jej elementem charakterystycznym jest dwukondygnacyjna zabudowa, w której na parterze znajduje się parking dla klientów, natomiast hala sprzedaży została umieszczona na poziomie +1. Przemieszczanie się pomiędzy poziomami ułatwiają ruchome chodniki (travelatory) i windy, zapewniając przejście także z dużymi zakupami.
Nowo otwarty sklep na Łasaka jest piątą placówką ALDI zrealizowaną w tym formacie. Podobne obiekty funkcjonują już w Markach pod Warszawą, Gdyni oraz we Wrocławiu. Koncept został wyróżniony w 2024 roku nagrodą "Innowacyjny koncept handlowy" w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail.
- Koncept ALDI Urban to nasza odpowiedź na konieczność dopasowania się do potrzeb naszych klientów i wymogów tkanki miejskiej. Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla dużych miast o gęstej zabudowie i działek o mniejszej powierzchni
W dniu otwarcia klienci odwiedzający nowy sklep mogli skorzystać z promocji, degustacji oraz dodatkowych atrakcji przygotowanych przez sieć.
Mazowieckie pozostaje jednym z kluczowych regionów dla rozwoju ALDI - nie tylko w kontekście rozbudowy sieci sklepów, ale również infrastruktury logistycznej. Obecnie w Radzyminie powstaje trzecie centrum dystrybucyjne sieci, które ma usprawnić zaopatrzenie placówek w centralnej i północno-wschodniej Polsce.
Więcej na temat organizacji miast: