Te banki wyłączają się w ten weekend. Możesz mieć problem z aplikacją mobilną
Kilka dużych banków zapowiedziało prace techniczne na ten weekend. Ich klienci mogą podziewać się problemów z działaniem aplikacji i innych usług.
Przerwy w dostępności zauważycie głównie wieczorami i porankami, natomiast i tak warto wiedzieć, że coś będzie robione. Tak, aby później nie było zaskoczeń, że coś nie działa i nie możemy wykonać określonej operacji z naszymi pieniędzmi.
Prace serwisowe w Santander Bank Polska
Santander Bank Polska zaplanował przerwę techniczną, którą tłumaczy potrzebą rozwijania systemów bankowości. Pierwsza część prac zostanie przeprowadzona w nocy z piątku na sobotę 17/18 stycznia. W sobotę od godziny 2:00 do 6:00 nie będą dostępne bankomaty i wpłatomaty z logo Santander. Niewykluczone, że klienci bez problemu skorzystają z bankomatów np. Euronet i Planet Cash.
Natomiast druga część odbędzie się w nocy z soboty na niedzielę 18/19 stycznia i potrwa od godz. 23:00 do 7:00. W tym czasie klienci nie skorzystają z większości usług – bankowości internetowej, aplikacji mobilnej, przelewów, przelewów natychmiastowych, płatności w sklepach internetowych przez Przelew24 oraz uwielbianego przez Polaków BLIK. Natomiast bez większego problemu użytkownicy będą mogli zapłacić kartą na miejscu lub w internecie.
ING Bank Śląski - utrudnienia z kartami
Prace serwisowe w ING Banku Śląskim zaplanowano na noc z piątku na sobotę 17/18 stycznia od 23:00 do 3:00. W tym czasie mogą pojawiać się utrudnienia z obsługą niektórych funkcji związanych z kartami debetowymi i kredytowymi, a także rachunkami w aplikacji Moje ING i ING Biznes. Bank podaje możliwość wystąpienia problemów z widocznością aktywacji kart, widocznością kart zamówionych w tym czasie oraz wyświetlaniem zmian powiązań w rachunkach.
Bank Credit Agricole - aplikacja mobilna i BLIK
Z kolei w banku Credit Agricole przerwa techniczna zostanie przeprowadzona w nocy z soboty na niedzielę 18/19 stycznia od godziny 23:00 do 9:00. Podczas prac modernizacyjnych nie będzie dostępna aplikacja mobilna oraz wszystkie funkcje dostępne w oprogramowaniu – m.in. BLIK, przelewy online, ale też i serwis internetowy CA24 eBank oraz Strefa Biznesu.
W tym czasie klienci nie dostaną powiadomień SMS o transakcji dokonanej kartą, nie zastrzegą karty w aplikacji mobilnej, a jeśli wpłacą gotówkę, to kwota zostanie zaksięgowania dopiero po zakończeniu przerwy technicznej. Karty płatnicze mają działać bezproblemowo przy płatnościach stacjonarnych, jak i podczas wypłat z bankomatów. Mimo tego bank zaleca mieć przy sobie gotówkę.
Może cię też zainteresować: