REKLAMA

Piątek wieczór, a tu taki psikus. Aplikacja Peopay nie działa

To nie będzie dobry początek weekendu dla posiadaczy kont w Banku Pekeo S.A. Aplikacja mobilna PeoPay przestała działać, nie da się nawet wygenerować kodu BLIK. Nie działa też aplikacja w wersji webowej.

Piątek wieczór, a tu taki psikus. Aplikacja Peopay nie działa
REKLAMA

Na profilach socialmediowych Banku Pekao S.A. robi się gorąco. Nic dziwnego - od dłuższego czasu nie działają usługi bankowości elektronicznej. Aplikacja PeoPay nie działa, nie można też zalogować się na swoje konto za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Nie jest też możliwe skorzystanie z usługi BLIK.

REKLAMA

Nie przegap:

PeoPay nie działa. Jest odpowiedź Banku Pekao S.A.

Aplikacja PeoPay nie działa

Na szczęście przynajmniej wiemy, że mimo piątkowego wieczoru bank jest świadomy problemu. Pracownicy od social mediów odpisują na skargi użytkowników. - Odnotowaliśmy utrudnienia w działaniu systemu. Pracujemy nad przywróceniem działania - brzmi typowa odpowiedź. Niestety nie jest jasne kiedy należy się spodziewać końca awarii ani co właściwie jest jej przyczyną.

REKLAMA

PeoPay to aplikacja mobilna Banku Pekao S.A., która umożliwia wygodne zarządzanie kontem osobistym i firmowym z poziomu smartfonu. Pozwala na sprawne korzystanie z konta, kart, oszczędności oraz innych usług bankowych bez konieczności wizyty w oddziale. Można obsługiwać karty, lokaty, dokonywać płatności mobilnie o dowolnej porze.

PeoPay jest dostosowana do użytkownika. Można korzystać z powiadomień push, SMS, mobilnej autoryzacji, zdalnej identyfikacji oraz szybkiego dostępu do salda. Aplikacja umożliwia korzystanie z różnych możliwości płatności oferowanych przez Bank Pekao S.A. Można płacić kartą, telefonem (Apple Pay lub Google Pay), zegarkiem (Fitbit Pay lub Garmin Pay) lub kodem BLIK. Za granicą można korzystać z wielowalutowej karty lub konta walutowego online. Szkoda tylko, że aktualnie nie działa.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA