Zapisałeś się na spam, ale masz dosyć? Gmail szykuje coś dobrego
Zapisałeś się na newslettery, ale masz już dosyć spamu? Google ma proste, ale genialne rozwiązanie. Już wkrótce wszystkie wiadomości z subskrypcji znajdziesz w jednym miejscu.
Ile razy zdarzyło ci się zapisać na "ekskluzywne oferty" lub newsletter, który wydawał się tak obiecujący, że nie mogłeś się powstrzymać? Pewnie nie raz. Problem w tym, że niektóre firmy zasypują nasze skrzynki lawiną powtarzalnych i nudnych wiadomości, przez co możemy przegapić naprawdę ważny e-mail.
Porządkowanie wiadomości Gmail nigdy nie było tak proste
Google w końcu znalazł rozwiązanie tego problemu. Choć pomysł ten mógł się już wcześniej nasunąć, jego realizacja z pewnością ucieszy wszystkich, którzy mają dość spamu z subskrypcji. Dowiedzieliśmy się, że w Gmailu pojawi się nowa funkcja o nazwie Zarządzaj subskrypcjami, która ma pomóc użytkownikom w porządkowaniu i rezygnacji z niechcianych wiadomości e-mail. Funkcja ta jest obecnie w fazie rozwoju, ale biorąc pod uwagę ostatnie aktualizacje i raporty użytkowników, jej premiera wydaje się bliska.
Przeczytaj więcej o najnowszych aktualizacjach produktów Google'a:
Według serwisu PiunikaWeb, nowa zakładka Zarządzaj subskrypcjami będzie znajdować się w pasku bocznym Gmaila i wykorzystywać wzorce wiadomości e-mail do kategoryzowania subskrypcji.
Wiadomości e-mail zostaną pogrupowane w zależności od częstotliwości ich otrzymywania (np. mniej niż 10 wiadomości e-mail na kwartał, od 10 do 20 lub więcej niż 20). Ułatwi to identyfikację potencjalnego spamu lub subskrypcji, o których już zapomnieliśmy.
Wszystko w jednym miejscu
Co najważniejsze, wszystkie subskrypcje zostaną zebrane w jednym miejscu z łatwym dostępem do przycisków wypisu. To umożliwi szybką rezygnację z niechcianych wiadomości e-mail bezpośrednio z menu Zarządzaj subskrypcjami.