Kupicie bilety na TikToku. Ticketmaster ogłosił start funkcji w Polsce
Czy chcieliście kiedyś impulsywnie kupić bilet na występ artystyczny, ale nie mieliście ochoty tracić czasu na szukanie miejsca, gdzie go zakupić? TikTok ma na to rozwiązanie: wraz z gigantem Ticketmaster ogłosił uruchomienie możliwości zakupu biletów.
![Kupicie bilety na TikToku. Ticketmaster ogłosił start funkcji w Polsce](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2023%2F12%2Ftiktok-kup-bilet.jpg&w=1200&q=75)
TikTok staje się powoli "aplikacją do wszystkiego", zresztą podobnie jak inne chińskie aplikacje, albo tak, jak Elon Musk wyobraża sobie przyszłość Twittera/X za kilka lat. Oprócz śmiesznych filmików i tańczących nastolatków, na platformie pojawia się coraz więcej treści związanych z zakupami. A teraz, także w Polsce, będzie można kupić tam bezpośrednio bilety na koncert ulubionego artysty.
Bilety zakupicie bezpośrednio w aplikacji. Także w Polsce
TikTok i Ticketmaster połączyły siły, aby stworzyć funkcję, która umożliwia fanom kupowanie biletów na wydarzenia artystyczne bezpośrednio w TikToku. Ta współpraca, pierwotnie uruchomiona w USA w 2022 roku, została rozszerzona na ponad 20 nowych rynków, w tym na Wielką Brytanię, Francję - oraz Polskę!
Artyści mogą teraz umieszczać linki do biletów Ticketmastera w swoich filmikach na TikToku, co ułatwia fanom zakup biletów bezpośrednio w aplikacji. Nowy przycisk z tą funkcją pojawi się nad nazwą artysty.
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2023%2F12%2Fa49a9625fcb352c3f734a6cae0b97fef.jpeg&w=1200&q=75)
Co jeszcze nowego dzieje się na TikToku? Sprawdźcie te newsy na Spider's Web:
Michael Chua z Ticketmaster podkreślił, jak partnerstwo z TikTokiem umożliwia artystom łatwe łączenie ich treści z odkrywaniem wydarzeń i sprzedażą biletów w aplikacji, upraszczając dostęp fanów do globalnego doświadczenia koncertów na żywo.
Z informacji prasowej wynika, że ponad 75 tysięcy artystów ma dostęp do tej funkcji. Pierwsze testy kampanii dla artystów takich jak Niall Horan, The Kooks, Burna Boy i Shania Twain odniosły niezły sukces, generując ponad 2,5 miliarda wyświetleń filmików wykorzystujących funkcję zakupu biletów od momentu wersji beta.