REKLAMA
  1. Spider's Web
  2. Technologie
  3. Social media

Kupicie bilety na TikToku. Ticketmaster ogłosił start funkcji w Polsce


Czy chcieliście kiedyś impulsywnie kupić bilet na występ artystyczny, ale nie mieliście ochoty tracić czasu na szukanie miejsca, gdzie go zakupić? TikTok ma na to rozwiązanie: wraz z gigantem Ticketmaster ogłosił uruchomienie możliwości zakupu biletów.

05.12.2023
11:39
Kupicie bilety na TikToku. Ticketmaster ogłosił start funkcji w Polsce
REKLAMA

TikTok staje się powoli "aplikacją do wszystkiego", zresztą podobnie jak inne chińskie aplikacje, albo tak, jak Elon Musk wyobraża sobie przyszłość Twittera/X za kilka lat. Oprócz śmiesznych filmików i tańczących nastolatków, na platformie pojawia się coraz więcej treści związanych z zakupami. A teraz, także w Polsce, będzie można kupić tam bezpośrednio bilety na koncert ulubionego artysty.

REKLAMA

Bilety zakupicie bezpośrednio w aplikacji. Także w Polsce

TikTok i Ticketmaster połączyły siły, aby stworzyć funkcję, która umożliwia fanom kupowanie biletów na wydarzenia artystyczne bezpośrednio w TikToku. Ta współpraca, pierwotnie uruchomiona w USA w 2022 roku, została rozszerzona na ponad 20 nowych rynków, w tym na Wielką Brytanię, Francję - oraz Polskę!

Artyści mogą teraz umieszczać linki do biletów Ticketmastera w swoich filmikach na TikToku, co ułatwia fanom zakup biletów bezpośrednio w aplikacji. Nowy przycisk z tą funkcją pojawi się nad nazwą artysty.

Tak wygląda specjalny przycisk do zakupu biletów na TikToku (fot. TikTok)

Co jeszcze nowego dzieje się na TikToku? Sprawdźcie te newsy na Spider's Web:

Michael Chua z Ticketmaster podkreślił, jak partnerstwo z TikTokiem umożliwia artystom łatwe łączenie ich treści z odkrywaniem wydarzeń i sprzedażą biletów w aplikacji, upraszczając dostęp fanów do globalnego doświadczenia koncertów na żywo.

Z informacji prasowej wynika, że ponad 75 tysięcy artystów ma dostęp do tej funkcji. Pierwsze testy kampanii dla artystów takich jak Niall Horan, The Kooks, Burna Boy i Shania Twain odniosły niezły sukces, generując ponad 2,5 miliarda wyświetleń filmików wykorzystujących funkcję zakupu biletów od momentu wersji beta.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA