REKLAMA

To już koniec. Kupno butów online w dobrym rozmiarze stanie się trudniejsze

Mam złą wiadomość dla klientów sieci sklepów eObuwie oraz CCC. Firmy decydują się rezygnować z innowacyjnej funkcji, która pomagała na zakup butów online w odpowiednim rozmiarze. W sklepach stacjonarnych też nie będzie możliwości wykonywania skanu za sprawą usługi esize.me.

To już koniec. Kupno butów online w dobrym rozmiarze stanie się trudniejsze
REKLAMA

Klienci eObuwie oraz CCC otrzymują wiadomości na skrzynki pocztowe, które przekazują krótką, lecz treściwą informację dotyczącą wyłączenia usługi esize.me. Z tego świetnego rozwiązania będziecie mogli korzystać jeszcze przez następne kilkanaście dni. Następnie sklepy z niej całkowicie zrezygnują, a kupujący buty online będą mieli większy problem z dobraniem odpowiedniego rozmiaru.

REKLAMA

Koniec z innowacyjną usługą pomagającą kupno butów przez internet

Czym właściwie była funkcja esize.me? To usługa wprowadzona na rynek w 2018 roku, która miała pomóc w zakupach butów przez internet. Wyglądało to w taki sposób, że w sklepach stacjonarnych sklepach sieci były dostępne urządzenia, które miały na celu mierzenie rozmiaru stóp klienta oraz wykonywania skanu 3D. Dane ze skanu były dodawane automatycznie do konta użytkownika, dzięki czemu mógł korzystać z internetowej usługi przymierzania butów online.

Rozwiązanie przydawało się nie tylko w momencie, gdy chcieliśmy sprawdzić wygląd buta w trójwymiarze, ale głównie ułatwiało dobór idealnego rozmiaru buta dla naszej stopy. Mimo że rozmiary są bardzo dobrze ustandaryzowane, to zdarzają się sytuacje, w których np. jeden model buta o tym samym rozmiarze będzie leżał na naszej stopie lepiej niż inny. Usługa esize.me miała na celu pomoc wyboru najlepszego rozmiaru, ograniczając potrzebę zwrotów do minimum.

Już niedługo, bo z dniem 31 marca 2025 roku, ta innowacyjna funkcja zostanie wyłączona. Klienci sieci CCC oraz eObuwie nie dokonają zakupu online z funkcją dopasowania obuwia do skanu, a w sklepach stacjonarnych nie będzie możliwości przeprowadzenia procesu skanowania.

W pierwszych sklepach stacjonarnych powoli znikają już maszyny, dzięki którym działała usługa esize.me. W najbliższym czasie urządzenia powinny zostać wycofane z pozostałych oddziałów stacjonarnych. Skąd taka decyzja? Trudno powiedzieć - firma również nie daje jasnej odpowiedzi. 

W 2024 roku z rozwiązania miało korzystać ponad 3 miliony użytkowników w Polsce, Czechach oraz Rumunii. Może chodzić także o popularność oraz koszt utrzymania takiej usługi. Mimo wszystko rozwiązanie było dostępne za darmo dla klientów - wszelkie koszty spadały na właściciela CCC oraz eObuwie.

REKLAMA

Więcej o zakupach online przeczytasz na Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-03-18T19:47:41+01:00
Aktualizacja: 2025-03-18T12:14:47+01:00
Aktualizacja: 2025-03-18T05:53:00+01:00
Aktualizacja: 2025-03-17T16:38:46+01:00
Aktualizacja: 2025-03-17T15:06:31+01:00
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA