REKLAMA

Zamontowali ekrany na etykietach Coca-Coli. Polacy wymyślili przełomową technologię

Czy wyobrażasz sobie butelkę Coca-Coli, która świeci własnym światłem? To już nie science fiction! Polska technologia sprawia, że to możliwe!

Zamontowali ekrany na etykietach Coca-Coli. Polacy wymyślili przełomową technologię
REKLAMA

W świecie, w którym walka o uwagę klienta jest coraz bardziej zacięta, Coca-Cola ma nowy sposób, aby wyróżnić się na półkach sklepowych czy w mediach społecznościowych. Jednym z najnowszych i najbardziej ekscytujących rozwiązań jest wykorzystanie technologii OLED w etykietach produktów. Takie podejście nie tylko przyciąga wzrok, ale otwiera drzwi do zupełnie nowych możliwości interakcji z klientami. A wiesz, że te etykiety to zasługa Polaków?

REKLAMA

Etykieta z OLED. Patrz, jak się podświetla

Coca-Cola zaprezentowała swój napój w limitowanej edycji "Thor", powstały we współpracy z Marvelem i Rappi, wykorzystujący najnowocześniejszą technologię OLED firmy Inuru.

Opakowanie zawiera technologię ELF firmy Inuru, czyli samowystarczalne, cienkie jak papier OLED-y wbudowane w etykietę. Etykiety te rozświetlają młot Thora po dotknięciu, zapewniając klientom "interaktywne i angażujące doświadczenie" - a przy okazji sprawiają, że każdy kolekcjoner chce je dorwać. Haczyk? Obecnie są dostępne jedynie w Brazylii.

Etykiety Thor stanowią kamień milowy jako pierwsze produkty wykorzystujące OLED-y z najnowocześniejszej linii produkcyjnej Dragon firmy Inuru. Ta nowoczesna fabryka w Berlinie-Brandenburgii jest pierwszą na świecie produkującą panele OLED w niskich cenach dzięki technikom drukowania - co samo w sobie jest sporym przełomem.

Technologia ELF firmy Inuru płynnie integruje całą elektronikę w etykiecie, dzięki czemu proces aplikacji jest tak prosty, jak nakładanie standardowych etykiet. Coca-Cola była w stanie łatwo zastosować te wodoodporne etykiety OLED na swoich butelkach bez dodatkowego szkolenia.

Firma współpracuje również z Rappi Turbo w zakresie inteligentnej dystrybucji, zapewniając fanom w São Paulo szybki i - co najważniejsze tutaj - wyłączny dostęp do tego limitowanego produktu, dostępnego tylko do wyczerpania zapasów.

To nie pierwsza kolaboracja Inuru z Coca-Colą

Inuru, polska firma specjalizująca się w tworzeniu cienkich ekranów OLED, tzw. elfów, ma na swoim koncie kilka udanych kolaboracji z Coca-Colą, które wprowadziły innowacje do świata opakowań i marketingu. Jednym z najbardziej znanych projektów były Galactic Bottles z 2019 roku, inspirowane sagą Gwiezdnych Wojen. Butelki te wyposażone były w etykiety ze wbudowanymi OLED-ami, które po dotknięciu rozświetlały miecze świetlne bohaterów. Te stały się natychmiastowym hitem i viralem w sieci.

A wcześniej, bo w 2018 roku stworzono pierwszą na świecie podświetlaną etykietę OLED dla kultowej świątecznej kampanii marki. Innowacyjne etykiety zawierały podświetlane logo i zostały rozdane influencerom i pracownikom w Europie Środkowej i Wschodniej, zapewniając "unikalne, interaktywne doświadczenie".

REKLAMA

Przeczytaj więcej o rewolucyjnych technologiach:

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA