Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie? Poradnik
Choć poczta głosowa jest niezwykle przydatną opcją, to w dobie komunikatorów internetowych dla wielu staje się niepotrzebna lub po prostu uciążliwa. Jeżeli jesteś klientem Plus, z tego poradnika dowiesz się jak wyłączyć pocztę głosową w swoim telefonie.
Poczta głosowa to funkcja umożliwiająca odbieranie wiadomości od osób dzwoniących, gdy abonent jest niedostępny lub zajęty. Jednak wiele osób często nie chce korzystać z poczty głosowej - z różnych powodów. Zwykle chcą one uniknąć dodatkowych opłat, ograniczyć ilość przychodzących powiadomień czy po prostu uprościć korzystanie z telefonu.
Jeśli jesteś klientem Plusa i także chcesz wyłączyć usługę poczty głosowej, operator oferuje na to kilka sposób. W tym artykule wyjaśnimy, w jaki sposób można wyłączyć pocztę głosową poprzez kod USSD, SMS i kontakt z działem obsługi klienta.
Wszystko co musisz wiedzieć o wyłączaniu poczty głosowej w Plusie:
Wyłączanie poczty głosowej w Plusie - klienci na abonament
Aby wyłączyć pocztę głosową Standard w sieci Plus, jako klient na abonament wyślij bezpłatny SMS pod numerr 2601 o treści DEAKT PS.
Natomiast aby wyłączyć pocztę głosową Premium, wyślij bezpłatny SMS pod numerr 2601 o treści DEAKT PP.
Z kolei, by wyłączyć pocztę głosową MMS, wyślij - również bezpłatny - SMS pod numer 2601 o treści DEAKT PMMS.
Wyłączanie poczty głosowej w Plusie - klienci na kartę
Jeżeli jako klient na kartę chcesz wyłączyć pocztę głosową, tu także wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa.
W przypadku poczty głosowej Standard wpisz na klawiaturze telefonu kod *122*00#, a w przypadku poczty głosowej Premium kod *122*00*01#. Pocztę głosową MMS wyłączysz poprzez wpisanie kodu *122*00*02#.
Kontakt z działem obsługi klienta
Ostatnim sposobem na wyłączenie poczty głosowej w Plusie jest kontakt z działem obsługi klienta. Ten można uzyskać poprzez zadzwonienie na numer 601 102 601
Może zainteresować cię także:
Zdjęcie główne: OleksSH / Shutterstock