Uszkodzony iPhone i Mac? Sprawdź, gdzie naprawić sprzęt Apple

Lokowanie produktu: iMad

Gdzie serwisować firmowe sprzęty Apple’a? Komu powierzyć naprawę gwarancyjną iPhone’a, iPada lub MacBooka, aby nie zakłócić pracy przedsiębiorstwa? Co z naprawami pogwarancyjnymi? To wszystko pytania, na które szuka odpowiedzi wielu zakupowców i dyrektorów IT. W każdym takim przypadku zwrócić się do jednego z autoryzowanych partnerów firmy z Cupertino.

08.03.2023 18.53
iphone wymiana wyswietlacza baterii popsuty mac ipad serwis imad

Sprzęty marki Apple cechują się nie tylko wysoką wydajnością, ale także świetnym wykonaniem, wysoką jakością i trwałością, dzięki czemu ich użytkownicy wysyłają mniej zgłoszeń do działu IT w swojej firmie. Niestety nawet w ich przypadku czasem może wystąpić usterka. W takiej sytuacji niezwykle istotne jest, aby została naprawiona szybko i sprawnie, bo sprzęt wyłączony z użytku na siebie nie zarabia.

Usterki wykryte na czas naprawione są w ramach gwarancji, ale zdarza się, że wady fabryczne wychodzą na jaw już po okresie obowiązywania ochronnym, a czasem awaria wynika z winy niefrasobliwego pracownika. Wtedy trzeba zająć się naprawą na własną rękę, więc warto za wczasu zadbać o wsparcie odpowiedniego partnera, który pomoże proces naprawy zrealizować szybko, sprawnie i pewnie.

Czytaj też: Komputer do firmy - postaw na Apple! Którego Maka wybrać?

Gdzie serwisować iPhone’y, iPady i komputery Mac?

Kupując do firmy sprzęt z segmentu premium, a takim niewątpliwie są urządzenia z logo nadgryzionego jabłka na obudowie, liczymy na to, że pracownicy będą z nich korzystać bez żadnych przygód i niespodzianek. W wielu przypadkach tak zresztą właśnie jest, ale wypadki chodzą po ludziach. Osoby zajmujące się konserwacją sprzętu w firmach powinny mieć zawsze pod ręką sprawdzony serwis.

Zakupowcy i dyrektorzy IT muszą mieć partnera, który naprawi sprzęt szybko i sprawnie - każdy dzień spędzony przez telefon, tablet lub komputer w serwisie to przecież wymierne straty dla przedsiębiorstwa. Klienci, zwłaszcza korporacyjni, wymagają kompleksowej obsługi, a ogromną zaletą jest dla nich serwis on-site, bez konieczności wysyłania urządzeń poza teren firmy.

Serwis sprzętów Apple’a w iMad

W przypadku wystąpienia problemów, takich jak np. zużycie się ogniwa lub pęknięcie ekranu, odpowiednie doświadczenie w ramach obsługi serwisowej jest kluczowe, by zminimalizować straty związane z przestojem w pracy. Jakość obsługi z pewnością będzie też potem determinowała podejście do firmy świadczącej usługi i może zachęcić (lub zniechęcić!) do zakupów.

iMad zdaje sobie z tego sprawę, dlatego dba o to, by serwis sprzętów firmy z Cupertino przebiegał szybko i sprawnie. Sieć podaje, że może pochwalić się najszybszymi naprawami spośród wszystkich autoryzowanych serwisów Apple’a w Polsce. Wymianę akumulatora można zrealizować w mniej niż godzinę, a do tego serwis sam zajmuje się odbiorem sprzętu i dostarczeniem go z powrotem.

Jakie są zalety serwisu iPhone’a, iPada i komputera Mac w sieci iMad?

Klienci biznesowi sieci iMad, czyli jednej z dwóch firm serwisowych w Polsce, które zostały wybrane do realizacji programu Apple Care Enterprise, mogą liczyć nie tylko na fachową obsługę, ale również na liczne udogodnienia. To właśnie dzięki ACE stały się możliwe naprawy sprzętu marki Apple prowadzone w siedzibach firm.

Wśród zalet warto wymienić też mobilny serwis iMad City Service, czyli mobilne naprawy z dojazdem na miejsce wskazane przez klienta, czyli np. prosto do zakładu pracy lub do domu pracownika zdalnego. W dodatku takie usługi jak wymiana wyświetlacza lub akumulatora w telefonach iPhone realizowane są do godziny od złożenia zamówienia i nie trzeba zawracać sobie głowy szukaniem urządzenia zastępczego.

W przypadku bardziej skomplikowanych napraw iMad może oczywiście dostarczyć wysokiej jakości sprzęt zastępczy na czas oczekiwania na realizację zlecenia serwisowego. Nie zabrakło też oczywiście obsługa w klasycznym modelu door-to-door, w czym pomaga integracja z systemami kurierskimi (UPS, DPD, Inpost), co ogranicza czas realizacji całego procesu naprawy.

Do tego dochodzi serwis on-site w siedzibie firmy.

To niezwykle istotne dla przedsiębiorstw, które chronią swoje poufne informacje. Podczas napraw on-site sprzęt, na którym przechowywane są wrażliwe dane, nie opuszcza podczas procesu naprawy terenu przedsiębiorstwa, ale to nie koniec dobrych wiadomości. Dostępne są też takie usługi jak:

  • weryfikacja floty urządzeń w firmie;
  • weryfikowanie stanu urządzeń i szacowanie skali koniecznych napraw;
  • ustalanie terminu realizacji napraw sprzętu tak, aby nie zakłócać ciągłości pracy zespołu;
  • skup sprzętu używanego w razie potrzeby, a także utylizacja sprzętu nie nadającego się do użycia.

Oprócz tego klienci sieci iMad mogą skorzystać z dodatkowej usługi iMad Care, która obejmuje ochroną produkty takie jak telefony oraz komputery, a także tablety, słuchawki i zegarki (nowe oraz używane). Mogą skorzystać z niej osoby, które zdecydują się zarówno na zakup sprzętu, jak i na najem długoterminowy iPhone’a lub komputera Mac.

Naprawy w serwisie iMad realizowane są w ramach procesów autoryzowanych przez Apple’a.

Co istotne, usługi serwisowe można umawiać od ręki nawet bez konieczności kontaktowania się z infolinią. Na naprawę można umówić się za pomocą bardzo wygodnej aplikacji Booksy, czyli tej samej, która pozwala na umówienie się do fryzjera lub stomatologa, a wykwalifikowani pracownicy, którzy zajmują się serwisem, są dostępni w każdej z pięciu lokalizacji.

A w jakich miastach dostępne są serwisy iMad? Na sieć serwisową składa się pięć serwisów zlokalizowanych w salonach firmy w centralnych punktach miast. Można znaleźć je w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Pracuje w nich łącznie ponad 30 fachowców, którzy „o sprzęcie Apple’a wiedzą wszystko”. To oni dbają o komfort klientów indywidualnych oraz biznesowych.

iMad stworzył też infolinię techniczną, która dzięki narzędziom Apple’a pozwala przeprowadzić zdalną diagnostykę sprzętu.

Lokowanie produktu: iMad
Najnowsze