W Polsce właśnie otwarto pierwszy w Europie LG Brand Store. Tak wygląda w środku
Firma LG otworzyła swój pierwszy Brand Store w Europie. Na jego lokalizację wybrano Galerię Klif w Warszawie. Odwiedzający salon LG będą mogli w kameralnej atmosferze poznać produkty premium koreańskiego producenta, niedostępne do tej pory w innych kanałach sprzedaży.
Warszawski LG Brand Store to pierwsze takie przedsięwzięcie w całej Europie. Można wręcz stwierdzić, że nasz kraj jest bardzo ceniony w oczach koreańskiego producenta, który po raz kolejny udowadnia, że traktuje Polskę bardzo poważnie. LG ma tutaj swoje fabryki, a teraz przyszedł czas na podbój rynku premium.
LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane.
Co więcej, raporty rynkowe wskazują, iż wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8 proc. Według prognoz, do 2021 r. w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł.
W LG Brand Store zadebiutowała seria LG Signature
Wraz z otwarciem Brand Store, LG zaprezentowało premierową odsłonę linii LG Signature. Wszystkie produkty LG, które kryją się pod tą nazwą pozycjonowane są w segmencie premium. W rodzinie Signature znajdziemy aktualnie: pierwszy na świecie telewizor OLED 8K, telewizor OLED W9, pralko-suszarkę, lodówko-zamrażarkę oraz winiarkę.
88-calowy telewizor LG (model 88Z9) jest pierwszym na świecie telewizorem OLED 8K, a zarazem największym z dotychczasowych telewizorów OLED od LG. Do tego podany jest w bardzo ładnym opakowaniu, charakteryzującym się minimalistycznym wzornictwem i podstawą wykonaną ze szczotkowanego aluminium.
Natomiast LG Signature OLED W9 praktycznie scala się ze ścianą, co na pewno spodoba się wielu polskim klientom. Wyposażono go w procesor drugiej generacji α9 z algorytmem AI pogłębionego uczenia się, który znacznie poprawia jakość obrazu i dźwięku. Zresztą najlepiej przekonać się o tym na własne oczy (i uszy), odwiedzając LG Brand Store.
Jeśli chodzi o sprzęt AGD, to w warszawskim Klifie można przyjrzeć się Pralko-suszarce LG Signature. Jest to zestaw składający się z pralki o dużej pojemności, wygodnego modułu SideKick z małym bębnem oraz suszarki Dual Inverter Heat Pump, co pozwala na jednoczesne zrobienie 2 prań i delikatne suszenie trzeciego. Przechodząc do sprzętu kuchennego, zostaje nam jeszcze inteligentna lodówka LG Signature z funkcją Multidoor. Na pierwszy rzut oka wyróżnia się ona bardzo eleganckim szklanym panelem, w który wystarczy dwa razy „zapukać”, aby włączyć światło i zajrzeć do komory łatwego dostępu bez otwierania drzwi, oszczędzając tym samym zimne powietrze i wydłużając czas świeżości produktów. Wyróżnia się także funkcją automatycznego otwierania drzwi – wystarczy postawić stopę w miejscu, w którym pada światło lampki przed lodówką, aby drzwi delikatnie się otworzyły. Do tego szuflady zamrażalnika wysuwają się automatycznie. Tak trzeba żyć.
Wszystkie sprzęty z linii Signature Najnowsze są wyposażone w łącze Wi-Fi oraz technologię SmartThinQ, dzięki czemu można podłączyć je do naszej domowej sieci i kontrolować ich status, siedząc wygodnie np. przed telewizorem.
Na miejscu można obejrzeć wszystkie nowości od LG
Mowa tu o laptopach z serii LG Gram, dwuekranowym smartfonie LG G8X ThinQ, monitorach dla graczy z serii UltraGear, telewizorach NanoCell, projektorach domowych i bogatej ofercie sprzętów AGD. Pomysł na to miejsce jest zresztą bardzo prosty: zaprezentować swoje najlepsze produkty klientom premium i zapewnić im obsługę najwyższej jakości. Ta druga rzecz jest praktycznie niemożliwa, jeśli mówimy np. o wielkopowierzchniowych sklepach z elektroniką, stąd też pomysł na stworzenie takiego bardziej kameralnego miejsca, w którym nikt nie popędza klientów, którym trudno podjąć decyzję na temat wyboru nowego telewizora, pralki, laptopa, czy telefonu.
Strategia ta już teraz okazuje się bardzo skuteczna. Nieoficjalnie udało mi się dowiedzieć, że podczas pierwszych dwóch tygodni, podczas których trwały testy beta salonu, jeden z klientów zrobił tam zakupy za ponad 200 tys. zł.
W ramach dodatkowej zachęty do odwiedzin nowego sklepu, do 20 października LG oferować będzie darmowy serwis VIP, czyli podłączanie i konfigurację sprzętów w domu klienta. Jedyne, co trzeba zrobić, to pokazać pracownikom firmy, gdzie konkretnie chcemy ustawić/powiesić nasz nowy gadżet.
LG Brand Store znajduje się na 1 piętrze, w galerii handlowej Klif, przy ul. Okopowej 58/72 w Warszawie.