Naprawią twój sprzęt w 5 dni albo przeleją ci na konto jego równowartość. Rusza Lenovo Premium Care
Jeśli właśnie kupiłeś sprzęt Lenovo, masz się z czego cieszyć. Jeśli dopiero rozważasz zakup Legiona albo Yogi, firma chce ci pomóc podjąć tę decyzję. Rusza program Lenovo Premium Care.
Lenovo chce pokazać, że potrafi dbać o serwis swojego sprzętu i uruchamia specjalny program dla posiadaczy nowych urządzeń z serii Yoga i Legion.
Lenovo Premium Care, czyli naprawa laptopa w 5 dni.
Jeśli w ramach gwarancji oddasz swojego laptopa do serwisu Lenovo, nie będziesz musiał za nim długo tęsknić. Kiedy tylko kurier wysłany z centrum serwisowego odbierze od ciebie sprzęt, możesz zacząć niecierpliwie przebierać nogami. W ciągu 5 dni naprawiony laptop ma trafić z powrotem w twoje ręce. Jeśli okaże się, że firma nie może się z tego wywiązać, odda ci naprawione urządzenie w późniejszym terminie, ale też przeleje na twoje konto jego równowartość.
W praktyce liczenie dni wygląda tak, że jeśli paczka zostanie odebrana od ciebie w środę, czas liczy się od czwartku, pięć dni roboczych to tydzień, czyli komputer powinien do ciebie trafić najpóźniej w kolejną środę.
Kogo obejmuje Lenovo Premium Care?
Program ma skusić przede wszystkim wszystkich rozglądających się za nowym laptopem i zachęcić ich do wybrania Lenovo. Z promocji mogą skorzystać tylko osoby, które zarejestrują produkt na stronie lenovopremiumcare w ciągu 30 dni od zakupu. Oferta obejmuje wszystkie laptopy Legion oraz Lenovo Yoga z serii 500, 700 i 900 i trwa do 31 grudnia.
Chciałabym, żeby to nie była jedynie czasowa promocja, ale regularna polityka szczególnie tych. firm, które oferują produkty z górnej półki. W końcu produkt nie przestaje być premium od razu po tym, jak za niego zapłacę, a firma nie przestaje być odpowiedzialna za to, co mi sprzedała.