Sprzęt  / News

Naprawią twój sprzęt w 5 dni albo przeleją ci na konto jego równowartość. Rusza Lenovo Premium Care

Jeśli właśnie kupiłeś sprzęt Lenovo, masz się z czego cieszyć. Jeśli dopiero rozważasz zakup Legiona albo Yogi, firma chce ci pomóc podjąć tę decyzję. Rusza program Lenovo Premium Care. 

Lenovo chce pokazać, że potrafi dbać o serwis swojego sprzętu i uruchamia specjalny program dla posiadaczy nowych urządzeń z serii Yoga i Legion.

Lenovo Premium Care, czyli naprawa laptopa w 5 dni.

Jeśli w ramach gwarancji oddasz swojego laptopa do serwisu Lenovo, nie będziesz musiał za nim długo tęsknić. Kiedy tylko kurier wysłany z centrum serwisowego odbierze od ciebie sprzęt, możesz zacząć niecierpliwie przebierać nogami. W ciągu 5 dni naprawiony laptop ma trafić z powrotem w twoje ręce. Jeśli okaże się, że firma nie może się z tego wywiązać, odda ci naprawione urządzenie w późniejszym terminie, ale też przeleje na twoje konto jego równowartość.

Nieustannie wsłuchujemy się w opinie osób, które kupują sprzęt marki Lenovo. Chcemy, aby każdy z naszych klientów miał poczucie, że jest otoczony wraz ze swoim komputerem jak najlepszą opieką. Wyrazem tego jest nie tylko ciągłe udoskonalanie urządzeń od strony technicznej, ale także podnoszenie standardu obsługi konsumenta. - deklaruje Robert Cymerman, Consumer Sales Manager firmy Lenovo.

W praktyce liczenie dni wygląda tak, że jeśli paczka zostanie odebrana od ciebie w środę, czas liczy się od czwartku, pięć dni roboczych to tydzień, czyli komputer powinien do ciebie trafić najpóźniej w kolejną środę.

Kogo obejmuje Lenovo Premium Care?

Program ma skusić przede wszystkim wszystkich rozglądających się za nowym laptopem i zachęcić ich do wybrania Lenovo. Z promocji mogą skorzystać tylko osoby, które zarejestrują produkt na stronie lenovopremiumcare w ciągu 30 dni od zakupu. Oferta obejmuje wszystkie laptopy Legion oraz Lenovo Yoga z serii 500, 700 i 900 i trwa do 31 grudnia.

Chciałabym, żeby to nie była jedynie czasowa promocja, ale regularna polityka szczególnie tych. firm, które oferują produkty z górnej półki. W końcu produkt nie przestaje być premium od razu po tym, jak za niego zapłacę, a firma nie przestaje być odpowiedzialna za to, co mi sprzedała.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst