REKLAMA

Bank Millennium z nową aplikacją mobilną. Króluje w niej najpopularniejszy polski standard płatności

Zorganizuj swoje stałe zlecenia finansowe, jak tylko ci wygodnie. To jedna (ale nie jedyna) z głównych zmian jaką przynosi nowa aplikacja mobilna Banku Millennium – wersja 4.27.

10.08.2018 17.17
Już jest nowa aplikacja mobilna Banku Millennium.
REKLAMA
REKLAMA

Po wczorajszej konferencji wynikowej systemu płatności mobilnej Blik, jasne są dwie rzeczy. Pierwsza to oczywista oczywistość. Świat wirtualny, cyfrowy, tym samym bezgotówkowy, już stał się częścią naszej rzeczywistości. I nie dość, że nigdzie się nie wybiera, to w dodatku ma zamiar rozgościć się u nas dłużej, jak nie na stałe.

Druga sprawa, kilkukrotnie akcentowana przez Dariusza Mazurkiewicza, prezesa Polskiego Standardu Płatności – operatora Blika, to kwestia inicjatywy samych banków. Bo innowacyjne rozwiązania są na wyciągnięcie ręki. Ale to często decyzja danego banku determinuje to, czy jego klienci będą mieli do nich dostęp, czy nie.

Bank Millennium nie każe nam długo czekać.

Rozpędzony Blik ani myśli zwalniać. Odwrotnie: planowane są nowe funkcje, które w jeszcze większym stopniu mają nakłonić Polaków do transakcji bezgotówkowych. I znowu ten sam argument: o to, kiedy będą one dostępne dla klientów, trzeba przede wszystkim pytać się w poszczególnych bankach.

Bardzo dobrze taki, a nie inny komunikat Blika postanowił wykorzystać Bank Millennium, który dzień po konferencji wynikowej najpopularniejszego w naszym kraju systemu płatności bezgotówkowych postanowił zaprezentować nową wersję swojej aplikacji – 4.27.

Nowa aplikacja mobilna Banku Millennium kłania się Blikowi.

Co przynosi wersja 4.27? Między innymi rozbudowany formularz przelewu krajowego, dzięki czemu owa czynność ma stać się jeszcze wygodniejsza. Teraz, dzięki modyfikacjom, będzie możliwa realizacja przelewu na numer konta i numer telefonu z tego samego formularza. Po wpisaniu numeru aplikacja sama odgaduje, czy to cyfrowy adres naszego konta, czy numer telefonu.

O tym, jak chcemy dokonać takiego przelewu, będziemy mogli decydować już na poziomie przeglądania kontaktów. Nowa aplikacja mobilna Banku Millennium pozwala wybrać odbiorcę przelewu z dwóch list. Albo wcześniej przez nas samych skonfigurowanej, albo książki telefonicznej. W niej ci, którzy korzystają z Blika, będą oznaczeni stosowną ikoną.

Wybieraj warianty zleceń przelewów stałych.

Nowa aplikacja mobilna Banku Millennium to nie tylko Blik. To także możliwość swobodniejszego niż do tej pory organizowania swoich zleceń stałych. Wersja 4.27 pozwala na tworzenie nowych zleceń i zarządzanie starymi. Może zmieniać ustawienie lub dane zlecenie usunąć z listy.

Samą częstotliwość takich przelewów aplikacja ustawa zgodnie z naszym wyborem: co 1 miesiąc, co 2, 3 i co rok. Jeśli nam to nie pasuje, możemy sami ustawić dowolną liczbę miesięcy czy dni. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze próba powtórzenia zlecenia, jeżeli akurat nie ma środków do jego realizacji. Aplikacja będzie starała się wykonać to zadanie przez 10 kolejnych dni.

Na Androida już jest, na iOS trzeba poczekać.

Kolejną nowością wersji 4.27 nowej aplikacji mobilnej Banku Millennium jest usługa edycji nadchodzących płatności. Użytkownik może teraz je usunąć lub wykonać szybciej, korzystając z opcji „Wykonaj teraz”. Ta funkcja umożliwi też zapłacenie stałego zlecenia wcześniej, niż było planowane.

Nową aplikację Banku Millennium można już ściągać z Google Play na telefony z systemem Android. Ci z iOS muszą poczekać. Jak długo? Na razie Bank Millennium tego nie zdradza.

REKLAMA

[AKTUALIZACJA 13.08]

Nowa wersja aplikacji mobilnej banku Millennium 4.27 dostępna jest od dzisiaj również na iOS.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA