REKLAMA
  1. Spider's Web
  2. Technologie
  3. Media

Zapinamy Pasy, czyli gaz do dechy i prosto w ścianę na pierwszym zakręcie - sportowe radio internetowe znika z eteru

Kiedy wystartowało radio internetowe o sporcie pt. Zapinamy Pasy, narzekałem na Spider's Web, że ja tego typu medium nie czuję, a już tego konkretne projektu nie czuję absolutnie.

05.06.2018
16:52
Sportowe radio internetowe Zapinamy Pasy znika z eteru
REKLAMA
REKLAMA

Było to tak niedawno temu, że mógłbym przepisać z pamięci. Ale niech tam, przekleję. Dokładnie 1 lutego 2018 roku informowałem o starcie radiostacji słowami:

Potem jeszcze narzekałem, że radio w mojej ocenie jest nudne. I choć Kralka nie jest żadnym wyznacznikiem czegokolwiek, to jednak jest takim szarym Kowalskim, który reprezentuje pewną grupę odbiorców - na dodatek potencjalnie docelowych, bo przecież jako jeden z nielicznych w Spider's Web interesuję się sportem. Kralków było w tym wypadku sporo, właściciel radiostacji nie dał nawet skomentować Mundialu. To się nie spinało tak bardzo, że Zapięte Pasy zostały brutalnie zerwane - donosi Press.pl (być może mniej poetyckimi słowami, ale sens ten sam).

Jeszcze kilka dni temu Zapinamy Pasy anonsowały bardzo agresywną ofensywę medialną.

Działo się to za sprawą m.in. ze strony zaangażowanego w projekt Andrzeja Twarowskiego, co dziś wygląda jak próba tchnięcia w radiostację ostatniego życia.

REKLAMA

W mojej ocenie pan Remplewicz podjął słuszną decyzję korygując po 5 miesiącach swój błąd inwestycyjny. W internetowym biznesie potrzebna jest cierpliwość, konieczna do zbudowania nie tylko zasięgów i oglądalności, ale nawet rozpoznawalności samej marki. W innych okolicznościach gotów byłbym nawet ganić pochopność tego typu decyzji. Ale Zapinamy Pasy było radiem internetowym, a więc formatem z definicji słabo rokującym. Na dodatek było radiem nieciekawym, co udowodnili chociażby ich konkurenci.

No właśnie, ciekawi mnie czy pod wpływem tej decyzji w redakcji Weszło FM strzelają korki od szampana czy wręcz odwrotnie. Moim zdaniem to raczej smutny dzień, ponieważ konkurencja to była żadna, natomiast wysyła bardzo czytelny sygnał rynkowi reklamowemu, że radio internetowe to nie jest łatwy format.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA