W Warszawie Big Maca zamówisz z dostawą do domu
Mieszkańcy Warszawy mogą zamawiać już jedzenie z McDonald’s z dowozem do domu. Zamówienia realizowane są w ramach usługi UberEATS.
Zgadza się. Jeśli macie ochotę na Bic Maca, ale niekoniecznie chce się wam wybierać w podróż do McDonalda, wystarczy uruchomić aplikację UberEATS, wybrać odpowiednią opcję i spokojnie poczekać.
UberEATS obsługuje 23 warszawskie restauracje McDonald’s.
Dostawy są realizowane na terenie wybranych dzielnic: Śródmieścia, Mokotowa, Żoliborza, Ochoty, Ursynowa, Woli i Pragi Południe, w godzinach 11:00 – 23:00. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.
- Cieszymy się, że McDonald’s dołącza dziś do grona niemal 400 partnerów restauracyjnych dostępnych w aplikacji UberEATS w Warszawie. Dla użytkowników aplikacji oznacza to jeszcze szerszy wybór potraw dostępnych w aplikacji. Tak zróżnicowanej oferty restauracji nie ma żadna inna aplikacja mobilna dostępna w Warszawie - Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny UberEATS.
McDonald’s z dowozem do domu pojawi się wkrótce w innych miastach.
W oficjalnej informacji prasowej firma podaje, że Warszawa jest pierwszym rynkiem oferującym sprzedaż jedzenia z McDonald’s z dostawą do domu. Pierwszym, czyli nie jedynym. Oczywiście najwięcej w tej kwestii ma do powiedzenia Uber. To oczywiście kwestia udostępnienia usługi UberEATS w innych polskich miastach.
Współpraca McDonald’s z Uberem to część nowej, globalnej strategii amerykańskiej sieci fast-food.
Steve Easterbrook, prezes McDonald’s o nowej globalnej strategii sieci informował już w marcu. Wtedy też ogłoszono nawiązanie współpracy pomiędzy McDonald’s i Uberem. Analizy rynkowe wskazują, że sprzedaż jedzenia z dostawą ma duży, stale rosnący potencjał.
Jest to jedna z najczęściej zgłaszanych potrzeb konsumentów. I to od dawna. Nawet taki gigant, jak McDonald’s nie mógł w nieskończoność jej ignorować. Wprowadzenie takiej usługi na własną rękę jest oczywiście bardzo skomplikowane, dlatego nawiązanie współpracy w tej kwestii z Uberem nie powinno nikogo dziwić.
Ciekawe jak oferta McDonald’s wypadnie na tle lokalnej konkurencji. Uruchamiając UberEATS mamy zazwyczaj dostęp do menu kilkunastu różnych restauracji. Nie tylko tych z fast-foodem. Może się okazać, że głodni klienci wolą poczekać na coś innego, niż na Big Maca.
PS. Jeśli chcecie zamówić wasze pierwsze trzy Big Maki taniej, skorzystajcie z kodów rabatowych - znajdziecie je klikając w ten link.