T-mobile rozdaje darmowe gigabajty mobilnego internetu na osłodę po awarii
Klienci T-Mobile mieli wczoraj wieczorem powody do niezadowolenia. W wyniku awarii przestał działać internet LTE. Sieć właśnie poinformowała o tym, jaką rekompensatę przewiduje dla swoich klientów.
Polscy operatorzy nie mają ostatnio dobrej passy. Po poważnej awarii Orange problemy dotknęły T-Mobile Polska. Brak dostępu do usług telekomunikacyjnych dał się we znaki klientom obu firm, które współpracują przy rozwoju sieci LTE w ramach NetWorksS.
Awaria T-Mobile sprawiła, że klienci nie mogli korzystać z internetu mobilnego.
Użytkownicy urządzeń z kartami SIM T-Mobile wczoraj wieczorem nie mogli korzystać z internetu przy użyciu łączności LTE. T-Mobile dzisiaj w oświadczeniu przyznaje, że awaria wystąpiła podczas prowadzenia planowanych prac aktualizacyjnych.
W wyniku błędu użytkownicy nie mogli połączyć się z siecią. Doraźnym rozwiązaniem problemu proponowanym przez telekom było ustawienie w swoich smartfonach i innych urządzeniach korzystających z kart SIM od T-Mobile na sztywno łączności 3G.
Awaria została usunięta jeszcze tej samej nocy, ale T-Mobile i tak przygotowało rekompensatę dla klientów.
T-Mobile Polska oferuje swoim klientom w ramach przeprosin paczkę 10 GB mobilnego internetu do wykorzystania przez weekend - na każdy weekend do końca miesiąca, czyli przez 3 kolejne tygodnie.
Z promocyjnego pakietu internetowego mogą skorzystać wszyscy klienci T-Mobile i Heyah - niezależnie od tego, czy awaria ich dotknęła, czy też nie. Pakiety 10 GB na sobotę i 10 GB na niedzielę będą aktywowane automatycznie.
Pełna treść komunikatu T-Mobile Polska:
Czytaj również: Internet w T-Mobile nie działa? Spokojnie, to tylko awaria