[AKTUALIZACJA] Wielka awaria Orange usunięta. Masz nadal problem? Operator radzi, co robić
Chciałem zadzwonić do rzecznika prasowego Orange i spytać, czy rzeczywiście jest awaria w Orange, ale nie mogłem się połączyć, bo rzecznik Orange jest w Orange, a Orange nie działa. Brzmi głupio, ale zdarzyło się naprawdę.
Aktualizacja: 8 lipca 2016 r. wpis został zaktualizowany. Nowe informacje są na końcu publikacji.
Czytelnicy Spider’s Web zgłaszają nam, że Orange nie działa i sugerują, że problemy są w całej Polsce. O tym, że awaria rzeczywiście istnieje przekonaliśmy się na własnej skórze, bo dotknęła też jednego z naszych blogerów. Osób, odciętych od internetu i telefonu, oczywiście jest więcej, a żeby się o tym przekonać wystarczy odwiedzić Facebooka Orange.
Warszawa, Kraków, Poznań, Gdynia i Wrocław – w tych i wielu innych miastach Polski występują obecnie problemy z siecią Orange. Użytkownicy skarżą się, że nie działa internet, ale nie można również dzwonić i wysyłać SMS-ów. Niektórzy zgłaszają całkowity brak zasięgu.
Orange - awaria telefonu i internetu
Na Facebooku Orange pojawiły się pierwsze oficjalne odpowiedzi na reklamacje klientów. Sieć przeprasza za utrudnienia i informuje, że trwają już prace naprawcze.
Zaś Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska, z którym udało nam się skontaktować przez Facebooka, bo jego komórka nie działa, oficjalnie potwierdził, że „są utrudnienia w połączeniach głosowych i mobilnej transmisji danych”.
Wiemy też, że sieć sprawdza dokładnie przyczyny awarii oraz próbuje oszacować jej zasięg.
Aktualizacja #1: Orange przeprasza klientów
Na Twitterze sieć Orange za pomocą konta Orange Polska oraz konta Wojtka Jabczyńskiego, rzecznika prasowego, przeprosiła klientów za zaistniałem problemy.
Spider's Web pozostaje w kontakcie z przedstawicielami Orange Polska i mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli przekazać naszym czytelnikom i klientom Orange nowe informacje.
Aktualizacja #2: Wielka awaria Orange usunięta. Masz nadal problem? Operator radzi, co robić
Na Facebooku Orange Polska pojawił się wpis:
W komentarzach pod tym wpisem pojawiła się dodatkowa informacja:
Niektórzy użytkownicy zgłaszają jednak, że u nich problemy nadal występują, a wskazane przez operatora rozwiązanie nie działa.
W takich sytuacjach zalecamy indywidualny kontakt z operatorem, w celu przekazania dokładnych informacji o typie problemów oraz danych abonenckich, które pomogą w rozwiązaniu problemów.