Biznes / Artykuł

Kuźniar idzie na całość. W Goforworld

337 interakcji
dołącz do dyskusji

Od kilku dobrych tygodni w swoich rozlicznych mediach społecznościowych Jarek Kuźniar sugerował, że idzie nowe. Co poniektórzy myśleli, że popularny prezenter odchodzi z telewizji…, ale to (jeszcze) nie to. To nowe, to zupełnie nowa wersja jego serwisu/start-upu podróżniczego Goforworld.com.

Niech jednak nikogo nie zmyli charakter owej zmiany. Dopiero teraz widać, że Kuźniar nie żartował – Chcę zrewolucjonizować rynek przewodników turystycznych na świecie – mówił nam rok temu w styczniu, gdy startował Goforworld. Teraz, rok później, przy debiucie nowej wersji serwisu widać na czym na rewolucja ma polegać.

To połączenie nowoczesnego serwisu z treściami o podróżach ze sklepem, gdzie obok egzotycznych wycieczek na koniec świata, przy okazji można kupić produkty, które przy planowaniu podróży będą jak znalazł, np.: plecaki, buty, bidony, itd.

Nowe Goforworld.com dla wszystkich zainteresowanych będzie dostępne jutro, tj. 27 stycznia 2016 r. od godziny 7. Ja miałem przyjemność zajrzeć do serwisu wcześniej.

I to, co widzę naprawdę mi się podoba

Gofoworld teksty o podróżach

Przede wszystkim jest bardzo nowocześnie. Widać, że projektując nowy wygląd Goforworld, Kuźniar czerpał z najnowszych standardów światowych. Jest przestrzennie, przyjemnie dla oka, nowocześnie.

Serwis zbudowany jest z blokowych elementów, które z kolei składają się z dużych, atrakcyjnie wyglądających kafli promujących teksty, czy wycieczki, które serwis sprzedaje. Przy okazji strona emanuje przyjemnymi dla oka barwami – niebieskim i żółtym, co w połączeniu z naprawdę atrakcyjnymi zdjęciami nadaje podróżniczy sznyt serwisowi.

Zaskakuje również bogactwo rodzajów multimedialnych treści

Mamy tu nie tylko teksty, ale także materiały wideo, sekcję live, gdzie – jak rozumiem – będą relacje na żywo z organizowanych przez Goforworld wycieczek, jest prezentacja miejsc i ludzi biorących udział w projekcie (a tych Kuźniar zebrał niemało).

Samych treści na razie nie ma przesadnie dużo, ale widać, że będzie to w najbliższych tygodniach mocno dopieszczane.

I najważniejsze – nowe Goforworld stawia na sprzedaż

nowe-goforworld-sprzedaz

Nowy serwis to w zasadzie sklep internetowy, w którym Kuźniar chce sprzedawać wycieczki. To one wyeksponowane są w planie pierwszym serwisu, to ich prezentacja najbardziej jest dopieszczona.

Aktualnie serwis reklamuje wycieczki do Gruzji, która – jak możemy się dowiedzieć z licznika dni i godzin – odbędzie się już za 92 dni, Islandii (za 115 dni), w Himalaje (za 171 dni) i na Alaskę (za 199 dni). Klik w ofertę przenosi nas do szczegółowego opisu wycieczki.

Goforworld, relacje z wycieczek

Kuźniar coraz mocniej stawia na swoje

Nie ma co ściemniać – nowe Goforworld to kolejny istotny ruch Jarosława Kuźniara w publicznym procesie budowania swojej tożsamości poza telewizją.

Obok tego serwisu Kuźniar buduje też Goforguide.com, na którego rozwój pozyskał kapitał od AIP Seed Capital. Trudno też nie zauważyć coraz śmielszych prób rozwijania kompetencji telewizyjnych poza samą telewizją – codzienne relacje Kuźniara na Periscope nazwane pieszczotliwie #Jaroscope na Twitterze z dnia na dzień gromadzą coraz szerszą publiczność.

Mając to na uwadze, i patrząc na nowe Goforworld, jest dla mnie oczywiste, że Jarek Kuźniar idzie na całość. Jego dni w tradycyjnej tv są policzone. Jak sam często zwykł mawiać: telewizja jest bowiem wszędzie.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst