Polak potrafi! Prowly pokazuje światu nową usługę, a pierwszym klientem jest... Spotify
Prowly to jeden z tych polskich startupów, którym przyglądam się z największym zaciekawieniem. Uważam, że mają świetne pomysły, dobrze je realizują, a na dodatek jestem adresatem ich usług. Teraz pokazali kolejną z nich, która znów przypadła mi do gustu.
Jeśli żyjesz z tego, że piszesz o tym, co robią różne firmy to chcesz, żeby informacje na temat spółek, które opisujesz były łatwo dostępne. W mediach pracuje się w takim tempie, że przegrzebywanie się przez wszystkie fanpage'e i konta na Twitterze, biura prasowe, blogi i strony firmowe to czasami strata czasu.
Informacje o markach potrafią być tak rozproszone, że trudno jest znaleźć tę, która akurat jest najbardziej potrzebna. Takie rozdrobnienie jest irytujące i nieefektywne z punktu widzenia marki, która przecież chce, żeby o niej pisano, najlepiej dobrze. Cóż, mozolne poszukiwania nie nastrajają piszącego pozytywnie.
Dlatego też Prowly zaproponowało markom nową usługę - brand journale.
To jedno miejsce, w którym można znaleźć najświeższe i najbardziej potrzebne informacje o danej marce. Łączy w sobie funkcje biura prasowego oraz pozwala na integrację w jednym miejscu najważniejszych kanałów mediów społecznościowych.
Z mojego punktu widzenia, to świetna usługa, ponieważ zmniejszy moją irytację i poprawi jakość pracy. Z punktu widzenia ekipy PR obsługującej markę, pozwala w jednym miejscy zebrać kluczowe informacje i łatwiej przez to zarządzać wizerunkiem marki.
Do wizji brand journali Prowly udało się już przekonać polski oddział Spotify.
Prowly zrobił coś, o czym być może ktoś kiedyś myślał, ale nie zdecydował się zrealizować. Jak twierdzą, to pierwsze na świecie „prawdziwie zintegrowane miejsce komunikacji marek w sieci”.
Ja kupuję tę wizję i cieszę się, że takie rozwiązania powstają w Polsce.