To już tradycja: Polacy znowu na podium! Milion euro dla Showroomu
Niemiec płakał, jak dawał nagrodę? Raczej nie, lub ewentualnie dobrze to maskował. Co nie zmienia faktu, że polski Showroom znowu zawstydził konkurentów z innych części świata.
Finał 7 Ventures Pitch Day okazał się bardzo łaskawy dla Polaków. Choć to już nie powinno nikogo dziwić: nasi rodacy w ostatnich miesiącach szturmem podbijają większość konkursów zorientowanych na rozwiązania IT. Tym razem wyróżniony został Showroom, który zajął trzecie miejsce w konkursie. Co oznacza ta wygrana w praktyce? Aż milion euro do wydania na promocję w kanałach telewizyjnych należących do niemieckiej grupy ProSiebenSat1.
Do finału konkursu spośród ponad 200 aplikacji z 30 krajów wybrano siedem startupów z Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Indii, Izraela i Polski. Każdy z nich miał siedem minut na zaprezentowanie się przed kilkusetosobową publicznością na głównej scenie konferencji Noah.
Czym jest Showroom? To największa w Polsce platforma e-commerce zrzeszająca niezależnych projektantów mody. Inwestorami w firmie są fundusz HardGamma Ventures oraz Burda International należąca do koncernu medialnego Hubert Burda Media, którą możecie znać dzięki magazynowi CHIP.