PayPal odpowiada na artykuł Spider's Web o GlassUp
Niecały tydzień temu pisałem o projekcie GlassUp, który zbierał pieniądze na crowdfundingowym serwisie Indiegogo. Jednak Włosi, którzy za nim stali, napotkali na problemy z PayPalem, który nie chciał im wypłacić zebranych środków. Dzisiaj otrzymaliśmy oficjalną odpowiedź w tej sprawie od PayPal.

W mailu, który dzisiaj otrzymałem, można przeczytać:
Reprezentuję Biuro Prasowe PayPal w Polsce. W nawiązaniu do Pana artykułu z dn. 16.08.2013 pt.”PayPal nie chce wypłacić zebranych pieniędzy”, chciałam poinformować, że opisana sytuacja została rozwiązana przez PayPal we Włoszech 16.08.2013. Poniżej przesyłam oficjalny komentarz i stanowisko PayPal:
PayPal szczegółowo przeanalizował wszystkie aspekty sprawy związanej z GlassUp. Wszystkie środki zgromadzone dzięki Indiegogo na koncie PayPal zostały udostępnione klientowi. Uważamy, że GlassUp to fascynujący, innowacyjny produkt i nie chcemy w jakikolwiek sposób utrudniać jego dalszego rozwoju.
Problem został rozwiązany przez firmę i wszystkie środki zostały udostępnione firmie, stojącej za projektem GlassUp. Bardzo mnie ta informacja cieszy i mam nadzieję, że w przyszłości PayPal nie będzie posuwał się do podobnych działań. Ważne, że wszystko skończyło się pomyślnie.