REKLAMA

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? "Jest miejsce dla 3-4 graczy"

W Polsce wytworzyła się interesująca sytuacja. Niby nasz rynek jest jeszcze streamingowo niedojrzały, niby kolejne próby liczenia użytkowników nie pokazują ogromnej penetracji, a coraz więcej gigantów uruchamia u nas swoje usługi, tak jak dzisiaj Rdio. Spróbowaliśmy zapytać przedstawicieli Deezera i Spotify, co sądzą o Polsce w kontekście streamingu i coraz większej konkurencji. Czy jest u nas więcej miejsca, na przykład dla Rdio?

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? „Jest miejsce dla 3-4 graczy”
REKLAMA

Przemysław Pluta, szef Spotify w Polsce:

REKLAMA

Maciej Jaworski, dyrektor zarządzający w Deezer Polska:

REKLAMA

Potwierdza to tylko słowa Pawła, który napisał, że wygranymi w tej konkurencji jesteśmy my - użytkownicy. Z obu wypowiedzi jasno wynika, że konkurencja serwisów streamingowych dobrze je motywuje do tworzenia coraz lepszych rozwiązań, a sytuacja obniżenia abonamentu w Deezerze z 30 do 20 zł miesięcznie po debiucie Spotify tylko to potwierdza.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-23T09:44:57+02:00
Aktualizacja: 2025-07-23T09:29:44+02:00
Aktualizacja: 2025-07-23T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-23T06:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T20:43:17+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T19:30:06+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T18:59:59+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T18:29:56+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T17:02:56+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T16:31:43+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T16:09:08+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T15:55:51+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T15:22:42+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T12:40:41+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T10:17:55+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T09:50:07+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T07:40:26+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-22T06:00:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA