REKLAMA

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? "Jest miejsce dla 3-4 graczy"

W Polsce wytworzyła się interesująca sytuacja. Niby nasz rynek jest jeszcze streamingowo niedojrzały, niby kolejne próby liczenia użytkowników nie pokazują ogromnej penetracji, a coraz więcej gigantów uruchamia u nas swoje usługi, tak jak dzisiaj Rdio. Spróbowaliśmy zapytać przedstawicieli Deezera i Spotify, co sądzą o Polsce w kontekście streamingu i coraz większej konkurencji. Czy jest u nas więcej miejsca, na przykład dla Rdio?

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? „Jest miejsce dla 3-4 graczy”
REKLAMA

Przemysław Pluta, szef Spotify w Polsce:

REKLAMA

Maciej Jaworski, dyrektor zarządzający w Deezer Polska:

REKLAMA

Potwierdza to tylko słowa Pawła, który napisał, że wygranymi w tej konkurencji jesteśmy my - użytkownicy. Z obu wypowiedzi jasno wynika, że konkurencja serwisów streamingowych dobrze je motywuje do tworzenia coraz lepszych rozwiązań, a sytuacja obniżenia abonamentu w Deezerze z 30 do 20 zł miesięcznie po debiucie Spotify tylko to potwierdza.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-10T15:49:20+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T14:37:26+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T13:39:58+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T10:30:55+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T09:14:55+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T08:33:28+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:45:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:34:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:23:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T06:12:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T21:54:46+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T21:09:52+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T21:00:33+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T19:36:54+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T17:48:26+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T14:47:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T13:34:18+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA