REKLAMA

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? "Jest miejsce dla 3-4 graczy"

W Polsce wytworzyła się interesująca sytuacja. Niby nasz rynek jest jeszcze streamingowo niedojrzały, niby kolejne próby liczenia użytkowników nie pokazują ogromnej penetracji, a coraz więcej gigantów uruchamia u nas swoje usługi, tak jak dzisiaj Rdio. Spróbowaliśmy zapytać przedstawicieli Deezera i Spotify, co sądzą o Polsce w kontekście streamingu i coraz większej konkurencji. Czy jest u nas więcej miejsca, na przykład dla Rdio?

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? „Jest miejsce dla 3-4 graczy”
REKLAMA

Przemysław Pluta, szef Spotify w Polsce:

REKLAMA

Maciej Jaworski, dyrektor zarządzający w Deezer Polska:

REKLAMA

Potwierdza to tylko słowa Pawła, który napisał, że wygranymi w tej konkurencji jesteśmy my - użytkownicy. Z obu wypowiedzi jasno wynika, że konkurencja serwisów streamingowych dobrze je motywuje do tworzenia coraz lepszych rozwiązań, a sytuacja obniżenia abonamentu w Deezerze z 30 do 20 zł miesięcznie po debiucie Spotify tylko to potwierdza.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-04T19:24:09+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T18:52:34+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T16:25:41+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T15:24:58+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T15:17:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T13:45:32+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T12:39:49+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T10:28:54+01:00
Aktualizacja: 2025-12-04T07:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T21:38:35+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T21:08:50+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T19:43:37+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T18:39:49+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T18:09:38+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T17:33:59+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T16:36:07+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T15:59:28+01:00
Aktualizacja: 2025-12-03T15:53:58+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA