#B69AFF
REKLAMA

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? "Jest miejsce dla 3-4 graczy"

W Polsce wytworzyła się interesująca sytuacja. Niby nasz rynek jest jeszcze streamingowo niedojrzały, niby kolejne próby liczenia użytkowników nie pokazują ogromnej penetracji, a coraz więcej gigantów uruchamia u nas swoje usługi, tak jak dzisiaj Rdio. Spróbowaliśmy zapytać przedstawicieli Deezera i Spotify, co sądzą o Polsce w kontekście streamingu i coraz większej konkurencji. Czy jest u nas więcej miejsca, na przykład dla Rdio?

Co o debiucie Rdio sądzi konkurencja w postaci Deezera i Spotify? „Jest miejsce dla 3-4 graczy”
REKLAMA

Przemysław Pluta, szef Spotify w Polsce:

REKLAMA

Maciej Jaworski, dyrektor zarządzający w Deezer Polska:

REKLAMA

Potwierdza to tylko słowa Pawła, który napisał, że wygranymi w tej konkurencji jesteśmy my - użytkownicy. Z obu wypowiedzi jasno wynika, że konkurencja serwisów streamingowych dobrze je motywuje do tworzenia coraz lepszych rozwiązań, a sytuacja obniżenia abonamentu w Deezerze z 30 do 20 zł miesięcznie po debiucie Spotify tylko to potwierdza.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-10-06T19:54:41+02:00
Aktualizacja: 2025-10-06T18:14:29+02:00
Aktualizacja: 2025-10-06T16:41:03+02:00
Aktualizacja: 2025-10-06T13:31:23+02:00
Aktualizacja: 2025-10-06T10:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-06T08:00:41+02:00
Aktualizacja: 2025-10-06T06:45:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-05T16:20:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-05T16:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-05T07:33:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA