REKLAMA
  1. Autoblog
  2. Lokowanie produktu

Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4

Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału.

24.03.2022
11:13
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance  w LINK4
REKLAMA
REKLAMA

Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach.

Dalsze holowanie i auto zastępcze na dłużej

Wyższe limity kilometrów holowania po zdarzeniu i auto zastępcze na dłuższy czas – takie zmiany w ramach polisy Auto Assistance obowiązują teraz w LINK4.

Holowanie:

Auto Assistance i Auto Assistance Plus: 200 km => 500 km!

Auto Assistance Komfort: RP bez limitu/ poza granicami: 500 km => 750 km!

Auto zastępcze w Auto Assistance Plus:

awaria: 2 dni => 3 dni!

kradzież/wypadek: => 4 dni => 5 dni!

Nowe Assistance w praktyce

O tym, jak pomocne jest Auto Assistance, mówi klient LINK4, pan Rafał (37 l.) z Sulechowa:

Klientem LINK4 jestem od niedawna. Ostatnio koleżanka z pracy poleciła mi ich OC z Programem Pomocy. Ze względu na to, że naprawdę dużo jeżdżę, pomyślałem też o dodatkowym ubezpieczeniu. Szczególnie zależało mi na możliwości jak najdłuższego korzystania z auta zastępczego w razie unieruchomienia samochodu. Od kilku lat pracuję w Gorzowie, prawie 100 km od Sulechowa, a moje godziny pracy nie są stałe, więc auto jest dla mnie jedynym sensownym środkiem transportu. Dokupiłem więc Auto Assistance Plus. W zeszłym tygodniu, kiedy wracałem z pracy, nieco za Gorzowem, doszło do zderzenia z innym autem. Na szczęście nikomu nic się nie stało, ale niestety mój samochód nie nadawał się do dalszej jazdy. Zepchnąłem auto na pobocze, wezwałem policję i zadzwoniłem do LINK4. Mając Auto Assistance Plus, mogłem liczyć na odholowanie uziemionego samochodu do wskazanego przeze mnie warsztatu. W pakiecie ubezpieczenia miałem też możliwość skorzystania z samochodu zastępczego aż na pięć dni! Co za ulga! Dzięki temu spokojnie dojeżdżałem do pracy w czasie, gdy moje auto było naprawiane w warsztacie. To bardzo praktyczne rozwiązanie. Koleżanka miała rację na LINK4 faktycznie można polegać.

Co zyskujemy z Auto Assistance?

Auto Assistance to popularny, podstawowy wariant tego ubezpieczenia, który obejmuje pomoc techniczną w wyniku awarii, wypadku, uszkodzenia, kradzieży i wandalizmu:

– naprawę na miejscu zdarzenia;

– holowanie do wskazanego przez Ciebie miejsca (do 500 km);

– wymianę koła;

– uruchomienie w przypadku rozładowanego akumulatora;

– dostarczenie paliwa;

– pomoc, jeśli paliwo zamarznie lub jeśli nalejemy niewłaściwe;

– złomowanie;

– otwarcie w przypadku utraty lub zniszczenia kluczyków;

– pokrycie kosztów parkowania do 2 dni;

oraz jedno z poniższych świadczeń do wyboru:

– samochód zastępczy do 4 dni w razie wypadku lub kradzieży;

– nocleg w hotelu **/***, jeśli znajdujemy się ponad 20 km od miejsca zamieszkania;

– transport kierowcy i pasażerów do celu podróży lub miejsca zamieszkania, jeśli odległość ta przekracza 20 km.

LINK4 oferuje też poszerzone warianty Auto Assistance:

Auto Assistance Plus (wybrany przez pana Rafała) oraz Auto Assistance Komfort.

Na stronie www.link4.pl dostępny jest kalkulator, który intuicyjnie prowadzi użytkownika przez poszczególne warianty ubezpieczenia i w 60 sekund wyliczy całkowity koszt polisy. Możemy też porozmawiać bezpośrednio z konsultantami pod numerem 22 4444444 lub osobiście spotkać się z agentem. Wybrany wariant ubezpieczenia Auto Assistance dostępny w LINK4 tylko w pakiecie z OC lub OC/AC.

REKLAMA

Więcej informacji, w tym wszystkie limity i ograniczenia, znajdziesz w OWU na stronie www.link4.pl.

*Artykuł powstał we współpracy z Grupą PZU.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA