Karetki Samsunga wyjadą na polskie ulice. Będą ratować telefony, tablety i zegarki
Samsung wraca z usługą naprawy urządzeń Galaxy pod drzwi klienta. Nowa odsłona Mobilnego Serwisu dostępna jest już na terenie Warszawy.

Smartfon upadł ci w pracy na podłogę albo przypadkiem zalałeś go kawą w trakcie spotkania ze znajomymi? Dla twojego Galaxy Z Fold7 lub Z Flip7 to może być koniec. Ale spokojnie - jeden telefon i serwisowa karetka Samsunga jest już w trasie, by reanimować pacjenta.
Samsung Polska uruchamia mobilny serwis dla urządzeń Galaxy
Samsung Polska wznowił usługę Mobilnego Serwisu, która pozwala na naprawę urządzeń Galaxy bez konieczności odwiedzania autoryzowanego punktu serwisowego. Inicjatywa została ponownie uruchomiona przy okazji premiery najnowszych składanych smartfonów Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7 i jest dostępna wyłącznie na terenie Warszawy.
Z usługi mogą skorzystać właściciele smartfonów, tabletów oraz smartwatchy Galaxy, niezależnie od tego, czy ich urządzenia objęte są gwarancją. W przypadku modeli Galaxy Z Fold i Z Flip objętych ważną gwarancją producenta, dojazd technika pod wskazany adres jest bezpłatny. Dla pozostałych urządzeń lub napraw pogwarancyjnych, koszt wizyty wynosi 300 zł.
Mobilni technicy Samsunga dojeżdżają do klienta w umówione miejsce - może to być mieszkanie, biuro, a nawet kawiarnia. Naprawa wykonywana jest na miejscu, w czasie nieprzekraczającym trzech godzin. Serwisanci korzystają wyłącznie z oryginalnych części zamiennych Samsung, a każda naprawa kończy się testami kontrolnymi. Sprawdzane są m.in. poprawność działania ekranu dotykowego, ładowania, Wi‑Fi, aparatów, mikrofonu i głośników.

Samsung podkreśla, że naprawy mobilne wykonywane są z zachowaniem pełnej gwarancji producenta, w tym odporności na wodę i kurz (certyfikat IP), o ile urządzenie ją pierwotnie posiadało. Firma informuje także, że jej centra serwisowe w Polsce ponownie otrzymały w 2025 roku tytuł "Gwiazdy Jakości Obsługi" za rzetelność, przyjazność i profesjonalizm.
Przed przekazaniem urządzenia do naprawy, użytkownik powinien wykonać kopię zapasową danych, usunąć hasła i blokady ekranu, wyjąć kartę SIM oraz pamięci, a także zdjąć etui i inne akcesoria. Konieczne jest również przygotowanie dowodu zakupu.
Zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie pod numerem dedykowanej infolinii partnera serwisowego Bolttech: 22 829 99 50. Szczegóły dotyczące działania usługi oraz formularz kontaktowy dostępne są także na stronie internetowej Samsung Polska, pod adresem samsung.com/pl/support/mobilny-serwis.
Więcej na temat Samsunga: