Awaria w banku Millennium. Są problemy z logowaniem się do aplikacji
Mamy początek tygodnia, a w banku Millennium jest spora awaria. Setki klientów informuje o problemach z logowaniem aplikacji i dostępem do bankowości mobilnej.

Awaria rozpoczęła się ok. godz. 11 i na czas pisania tego artykułu (ok. godz. 12) wciąż trwa. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl cały czas rośnie. Jak dotąd ponad 1200 użytkowników zgłosiło, że ma problem ze skorzystaniem z jakichkolwiek funkcji związanych z zarządzaniem pieniędzmi. Wielu z nich nawet nie może się zalogować.
Awaria w banku Millennium. Klienci mają problem z zalogowaniem się do aplikacji
Serwis Downdetector informuje, że 64 proc. użytkowników zgłasza problemy z logowaniem w aplikacji, a 32 proc. ma problem z użytkowaniem bankowości mobilnej.

Zgłoszenia pojawiają się w całej Polsce - głównie w dużych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Lublin czy Bydgoszcz. Liczba zgłoszeń od ok. 30 minut utrzymuje się na poziomie 1200, choć to nie tak, że pojedynczy użytkownicy mają problemy z dostępnością.
Bank Millennium na oficjalnym profilu w serwisie X poinformował po godz. 12, że "obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej". Zgłoszenia z serwisu Downdetector sugerowały, że klienci Millenium korzystający z serwisu internetowego nie spotykają problemów z dostępnością, choć prawda jest nieco inna. Bank potwierdził, że problem dotyczy także serwisu internetowego Millnet.
Bank ma pracować nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług.
Więcej podobnych artykułów znajdziesz na Spider's Web: