PKO BP ogłasza przerwy techniczne. Spodziewaj się utrudnień
Jeśli masz konto w PKO BP, to przygotuj się na utrudnienia w dostępie do usług. Bank ogłosił przerwy techniczne, które odbędą się w następnych dniach. Oto, co nie będzie działać.
![PKO BP ogłasza przerwy techniczne. Spodziewaj się utrudnień](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2024%2F11%2Fiko-pko-bp-aplikacja-mobilna-1.jpg&w=1200&q=75)
Najczęściej banki przeprowadzają prace techniczne w weekendy po nocach, aby nie pozbawiać większości klientów dostępu do ważnych funkcji w aplikacjach mobilnych i serwisach internetowych w godzinach pracy czy podczas czasu wolnego. Tym razem zaplanowano dwie przerwy - pierwsza będzie miała miejsce w niedzielę, druga w poniedziałek. Ta poniedziałkowa może być nieco bardziej zauważalna.
Przerwa techniczna PKO BP. Spodziewaj się utrudnień
Pierwsza faza prac technicznych jest zaplanowana na nadchodzącą niedzielę 16 lutego i potrwa od 00:00 aż do 9:00. Prace serwisowe mają dotyczyć kart kredytowych. W tym czasie użytkownicy nie będą mogli korzystać z kilku funkcji:
- Przeglądać danych kart kredytowych oraz zarządzać nimi w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO;
- wykonywać przelewów z karty;
- realizować płatności BLIK ze środków z karty kredytowej;
- wykonywać płatności w internecie Płacę z iKO z rachunku karty kredytowej;
Jednocześnie bank zapowiedział, że w momencie trwania prac technicznych mogą występować pewne trudności w wykonywaniu transakcji kartami kredytowymi na duże kwoty.
Druga faza przerwy odbędzie się w poniedziałek 17 lutego w godzinach 20:00 - 23:59. W tym czasie zostaną przeprowadzone prace serwisowe związane z aplikacją mobilną IKO. Bank mówi o potencjalnych chwilowych utrudnieniach w dostępie do oprogramowania i funkcji znajdujących się w aplikacji. Może okazać się, że klient nie skorzysta z BLIKa lub innych opcji.
O ile prace techniczne w niedzielę nie powinny mieć większego wpływu na większość użytkowników, to te w poniedziałek mogą okazać się dużo bardziej zauważalne. Komunikat sugeruje, że problemy mogą wystąpić, choć dobrze również nie muszą. Dla bezpieczeństwa i tak polecam wykonać ważne przelewy i zrealizować płatności odpowiednio wcześniej.
Więcej o bankowości internetowej i mobilnej znajdziesz na Spider's Web: