Awaria w Banku Millennium. Jest duży problem z dostępem do usług
W Banku Millennium trwa obecnie duża awaria. Klienci skarżą się, że nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej.
Wydaje się, że awaria miała swój początek o godzinie 11 i na czas pisania tego tekstu (godzina 12:00) w dalszym ciągu klienci mają problem z uzyskaniem dostępu do aplikacji na smartfony. Pojedyncze doniesienia w mediach społecznościowych potwierdza serwis Downdetector, w którym to pojawiło się setki zgłoszeń w ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut.
Bank Millennium z awarią. Nie można zalogować się do aplikacji
Z doniesień klientów Banku Millennium wynika, że przede wszystkim jest problem z aplikacją mobilną. Po próbie zalogowania się użytkownik widzi komunikat o chwilowym utrudnieniu w korzystaniu z aplikacji lub o rzekomym braku połączenia z internetem. A jeśli się już komuś uda zalogować, to w aplikacji pojawiają się komunikaty o niedostępności usług.
Co ciekawe, pojawiają się doniesienia, że bankowość elektroniczna w przeglądarce internetowej ma działać bez większych zarzutów. Natomiast gdy użytkownik ma uruchomioną autoryzację w aplikacji mobilnej to i tak się nie zaloguje - z racji tego, że oprogramowanie na smartfony nie działa.
Jak na razie nie mamy komunikatu ze strony Banku Millennium na mediach społecznościowych, natomiast przy zalogowaniu użytkownik otrzymuje informacje, że bank wie o problemie i pracuje nad jego rozwiązaniem.
W międzyczasie oczekiwania na przywrócenie aplikacji przeczytasz: