Awaria w Banku Millenium. Jest duży problem z dostępem do usług
W Banku Millenium trwa obecnie duża awaria. Klienci skarżą się, że nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej.
![Awaria w Banku Millenium. Jest duży problem z dostępem do usług](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2020%2F03%2Fbank-millennium.jpg&w=1200&q=75)
Wydaje się, że awaria miała swój początek o godzinie 11 i na czas pisania tego tekstu (godzina 12:00) w dalszym ciągu klienci mają problem z uzyskaniem dostępu do aplikacji na smartfony. Pojedyncze doniesienia w mediach społecznościowych potwierdza serwis Downdetector, w którym to pojawiło się setki zgłoszeń w ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut.
Bank Millenium z awarią. Nie można zalogować się do aplikacji
Z doniesień klientów Banku Millenium wynika, że przede wszystkim jest problem z aplikacją mobilną. Po próbie zalogowania się użytkownik widzi komunikat o chwilowym utrudnieniu w korzystaniu z aplikacji lub o rzekomym braku połączenia z internetem. A jeśli się już komuś uda zalogować, to w aplikacji pojawiają się komunikaty o niedostępności usług.
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2024%2F06%2Fbank-millenim-awaria-1.jpeg&w=1200&q=75)
Co ciekawe, pojawiają się doniesienia, że bankowość elektroniczna w przeglądarce internetowej ma działać bez większych zarzutów. Natomiast gdy użytkownik ma uruchomioną autoryzację w aplikacji mobilnej to i tak się nie zaloguje - z racji tego, że oprogramowanie na smartfony nie działa.
Jak na razie nie mamy komunikatu ze strony Banku Millenium na mediach społecznościowych, natomiast przy zalogowaniu użytkownik otrzymuje informacje, że bank wie o problemie i pracuje nad jego rozwiązaniem.
W międzyczasie oczekiwania na przywrócenie aplikacji przeczytasz: