Nie wybieraj się do salonu UPC. Już go zapewne nie ma
Z najnowszych doniesień wynika, że salony UPC są zamykane. Jeśli takowy był w twoim mieście, najprawdopodobniej już go tam nie ma, lecz to nie oznacza, że klienci zostają na lodzie. Wszystko, co związane z UPC, można załatwić w salonach Play.
Ponad półtora roku temu doszło do przejęcia UPC przez Play i od tego czasu trwa proces rebrandingu. Ten jednak odbywa się stopniowo, aby przyzwyczaić klientów UPC do tego, że niedługo będą korzystali z usług Play i jak dotąd marki jeszcze działają pod dwoma osobnymi nazwami.
Kolejnym krokiem ku rebrandingowi jest zamykanie salonów UPC w miejscach, gdzie stoją już salony fioletowego operatora.
Zamykają salony UPC. Play przejmuje pałeczkę obsługi klienta
Klienci UPC otrzymują wiadomości SMS o zamknięciu salonów tej sieci, a ci są przekierowywani do salonów Play. Klienci mogą dowiedzieć się o zmianie poprzez różne źródła - także przez stronę internetową, czy plakaty na witrynach sklepu, tak aby było wiadome, gdzie jest najbliższy salon.
W związku z tym zamkniętych zostało kilkanaście salonów w całej Polsce - w samej Warszawie klienci nie skorzystają z placówki UPC w Blue City, Promenada, Wola Park, Westfield Arkadia, czy przy ul. Marynarskiej 13.
GSMOnline poinformował również, że zamknięto punkty w innych miastach:
- Kraków - galeria Kazimierz, al. Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 4 oraz ul. Kapelanka 42A,
- Wrocaław - pl. Powstańców Śląskich 145, ul. Horbaczewskiego 4/6, ul. Krzywoustego 126, C.H. Korona,
- Gdańsk - galeria Forum, galeria Morena, galeria Bałtycka, galeria Przymorze,
- Katowice - galeria Silesia City Center,
- Szczecin - centrum handlowe Galaxy,
- Lubin - galeria Olimp,
- Częstochowa - al. Wolności 54/60,
- Gniezno - ul. Pałucka 2,
- Kołobrzeg al. Jana Pawła II 27.
Aktualizacja: oświadczenie Biura Prasowego Play.
Otrzymaliśmy oświadczenie Biura Prasowego Play, które publikujemy w całości:
Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach. Informujemy o nich klientów różnymi kanałami, m.in. SMS, strona www, plakaty na witrynach sklepów, żeby klienci mieli jasność, gdzie znajduje się najbliższy salon.
Dodatkowo, chcąc jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, inwestujemy w rozwój salonów przekształcając ich część w Salony Obsługi i Sprzedaży, w których każdy klient poczuje się dobrze niezależnie od wieku i znajomości technologii. Dostosowujemy wnętrze, pomagamy dobrać ofertę i urządzenia, prostym językiem wyjaśniamy kwestie technologiczne. Takie salony są już w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu i Jastrzębiu-Zdroju. Wkrótce otworzymy kolejne placówki.