Oto ulubiony serwis streamingowy Polaków. Netflix pokonany
Najnowszy raport firmy Nielsen ujawnia, że Polacy mają nowy ulubiony serwis. Co ciekawe, nie jest już to Netflix, tylko zupełnie inna platforma.

Raz na jakiś czas Nielsen publikuje dane dotyczące oglądanych treści na telewizorze. Portal zbiera nie tylko informacje dotyczące usług streamingowych, ale także linearnej telewizji. Nas jednak interesuje przede wszystkim, że w kraju nad Wisłą Netflix nie jest już numerem jeden, ale temu nikt nie powinien się dziwić, bo może mieć to związek z ostatnimi krokami serwisu w sprawie dzielonych kont.
YouTube nowym ulubionym serwisem streamingowym Polaków.
Raport The Gauge: Polska z Maj 2023 został udostępniony przez firmę Nielsen. Daje nam naprawdę ciekawe dane dotyczące tego, co Polacy oglądają na swoich telewizorach. Wykres jasno wskazuje, że 6,5 proc. wszystkich oglądających korzystało z platform streamingowych, gdzie najchętniej wykorzystywanym serwisem jest YouTube z 1,7 proc.

Na drugim miejscu plasuje się natomiast Netflix z 1,6 proc. Reszta serwisów streamingowych ma 3,2 proc., a to oznacza, że z Netfliksa i YouTube’a korzysta ponad połowa Polaków korzystających ze streamingu. Poprzednim liderem w raporcie Nielsen z lutego br. to Netflix.
Raport Nielsen jasno pokazuje, że to telewizja króluje na telewizorach Polaków - najchętniej wykorzystują satelitarną, kablową, a na końcu naziemną.