Lykkele - co to za firma? Nowa marka w Polsce. Oferuje małe AGD i elektronikę
Na polski rynek trafiła nowa marka - Lykkele. Brzmi to trochę skandynawsko, ale co to za marka? Zajmuje się sprzątaniem, higieną i gotowaniem. Kto mógł wpaść na taki pomysł? Odpowiedź jest dość prosta.
Nigdy nie ma zbyt wielu nowych marek, prawda? Szczególnie jeśli są one ciekawe i nie wydają się wymuszone. Lykkele inspirowana jest duńskimi słowami i filozofią, z którą niektórzy z Was mogą być zaznajomieni.
Hygge w Lykkele - możecie pytać, "kto na to wpadł?"
Bez zbędnego przedłużania: Lykkele to marka własna sklepu al.to należącego do grupy x-kom. Chodzi o ten x-kom, który ostatnio wygrał i nie wygrał przetargu na laptopy dla uczniów. Nazwa Lykkele jest połączeniem dwóch wyrazów: słowa hygge, które Duńczycy określają jako "wewnętrzną równowagę, bezpieczeństwo i szczęście".
Oraz lykke, które oznacza podejście, dzięki któremu podczas codziennych czynności ludzie doświadczają zadowolenia, radości i dobrego samopoczucia - wyjaśnia Rafał Jędrzejek, Product Development & Assets Manager w x-kom.
Brzmi to może trochę podniośle, ale jeśli produkty Lykkele rzeczywiście mają dostarczać takich wrażeń, to czemu nie?
Co znajdziemy pod marką Lykkele? Oferta jest obszerna
Ogólnie, oferta ma obejmować małe AGD, które można podzielić na cztery kategorie:
- home & clean - do sprzątania;
- beauty & care - do higieny i pielęgnacji;
- kitchen & food - do gotowania i pieczenia;
- smart & home - do domu.
Dostępne są już pierwsze sprzęty, które - oczywiście - nie nazywają się standardowo, jak np. "Z1" czy coś podobnego. Nie! Szczoteczka soniczna nazywa się Edda White, a Mina i Kalie to odpowiednio prostownica i suszarko-lokówka - i te produkty stanowią debiut marki Lykkele.
W ciągu najbliższego czasu portfolio marki Lykkele na al.to będzie sukcesywnie poszerzane. Planowane jest wprowadzenie około 20 nowych produktów z różnych kategorii do końca 2023 roku, w tym m.in. depilatora IPL, robota planetarnego oraz odkurzacza bezworkowego, które wkrótce mają dołączyć do oferty.