Nest Bank wierzy w siłę przedsiębiorców. Już wkrótce zmieni się nie do poznania

Lokowanie produktu: Nest Bank

Już za kilka miesięcy Nest Bank całkowicie odmieni swój wizerunek. Zobaczyliśmy już nowe logo oraz projekt strony internetowej banku. Co więcej, także system bankowości online przejdzie swoistą rewolucję. Klienci zobaczą pierwsze zmiany już pod koniec I kwartału 2022 roku.

nest bank

- Przez ostatnie 2 lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw. Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – mówi Piotr Kowynia, Prezes Zarządu Nest Banku.

Nowy wygląd i sprawdzona strategia

 class="wp-image-1979084"

Nest Bank przygotowuje się do zmian już od 2019 roku, kiedy to po zmianie strategii biznesowej firma postanowiła skupić się przede wszystkim na zaoferowaniu atrakcyjnej oferty dla mikro i małych firm, jednocześnie utrzymując atrakcyjną ofertę dla klientów indywidualnych.

– Przez 2 lata przeszliśmy prawdziwą transformację cyfrową – od banku tradycyjnego do banku, w którym wygodny dostęp do produktów przez internet stanowi filar działalności. Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy. Do tej pory koncentrowaliśmy się na udoskonaleniu procesów, wprowadzaniu nowych technologii informatycznych, przebudowaniu zespołów i nadaniu im interdyscyplinarnego charakteru. Konsekwentnie realizowaliśmy też strategię biznesową opartą na całkowitej specjalizacji na segmencie mikro i małych firm. Przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej

– mówi Piotr Kowynia, Prezes Zarządu Nest Banku.
 class="wp-image-1979087"

–  W Nest Banku przedsiębiorca jest zawsze na pierwszym miejscu. Z myślą o jego firmie tworzymy nowoczesne usługi finansowe, które stają się częścią jej procesu biznesowego. Pracując nad konkretnymi rozwiązaniami, często zadajemy sobie pytanie, czy tak postąpiłby nasz przedsiębiorca, rozwijając swój biznes? Jesteśmy bankiem, który pracuje z przedsiębiorcami nad osiągnięciem wspólnego sukcesu

- dodaje.

Sama strategia biznesowa Nest Banku nie ulga żadnej zmianie, co zresztą widać wyraźnie w nowym pozycjonowaniu marki. 

– Nest Bank to bank, który ceni i podziwia siłę przedsiębiorców. Imponuje nam ich odwaga i determinacja w dążeniu do celu. Dla nas każdy przedsiębiorca jest współczesnym bohaterem polskiej gospodarki. Jesteśmy dla tych, którzy szukają banku partnera realnie wspierającego ich działania poprzez nowoczesne usługi finansowe. Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. „fintechów”

– mówi Bartosz Dziendziel Dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.

To co się tak naprawdę zmieni? Jak będzie wyglądał Nest Bank? 

 class="wp-image-1979090"

W ciągu najbliższych kilku miesięcy zmieni się tak naprawdę wszystko. Bank zmienia logo, stronę internetową, portal bankowości elektronicznej, a nawet aplikację mobilną. Z czasem zmienią się także wizerunki kart płatniczych (zarówno plastikowych, jak i w portfelach mobilnych). Zmiany nie ominą także placówek czy materiałów marketingowych. Za przygotowanie nowego wizerunku banku odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge. Jego dyrektor kreatywny Viktor Konovalov tak podsumowuje projekt:

Kiedy zatem zobaczymy zmiany? 

Pierwsze zmiany zostaną wdrożone pod koniec marca 2022 roku. Nest poda dokładną datę na początku przyszłego roku. Na początek zmieni się strona internetowa, bankowość internetowa i aplikacja mobilna. W drugim kwartale roku zmianie ulegnie także wygląd kart płatniczych oferowanych klientom banku. Warto zaznaczyć, że nowe karty będą otrzymywali tylko nowi klienci oraz obecni, którym skończy się termin ważności kart już wydanych. W drugiej połowie 2022 roku Nest Bank rozpocznie wprowadzanie zmian wyglądu swoich placówek stacjonarnych. 

Więcej informacji o zmianach można znaleźć także w pakiecie informacji przygotowanych przez specjalistów Nest Banku: https://www.nestbank.pl/zmieniamy-sie

Lokowanie produktu: Nest Bank
Najnowsze