Jesteś w czymś dobry i masz zasłużone grono odbiorców? Gizmi Influencer Boot Camp podpowiada, jak zamieniać followy w złotówki
Influencer Boot Camp otwiera cykl webinariów przygotowanych dla twórców oraz influencerów, uczący sprawnego monetyzowania własnych treści. Ze szkoleniem połączony jest konkurs z nagrodami o łącznej wartości ponad 150 tys. zł do wygrania, będący świetnym praktycznym testem dla zdobytych umiejętności.
Wiesz, że jesteś w czymś dobry. Bardzo dobry, lepszy niż wielu dookoła. Tworzysz coś, co podoba się innym i co cieszy się zainteresowaniem w sieci. Świetne plany treningowe. Praktyczne i specjalistyczne szkolenia, własne e-booki. Budujesz zasłużone grono obserwujących, zdobytych przy pomocy własnych kompetencji. Jesteś pewien swojego produktu, spotykasz się z bardzo ciepłym przyjęciem własnych usług i czujesz, że najwyższy czas wypłynąć na głębsze wody.
Tylko jak?
Pierwsza część projektu Influencer Boot Camp to cykl webinariów adresowanych do szeroko rozumianych twórców i influencerów. Osób, które mają lub poszukują świetnego pomysłu na e-produkt albo usługę. Tematem webinariów jest udoskonalanie własnych kanałów społecznościowych oraz sprawna monetyzacja własnych treści, korzystając z nowoczesnych platform komunikacji, zamieniając za ich pośrednictwem zasłużonych obserwujących w potencjalnych klientów. Cel Boot Camp to pobudzenie własnej przedsiębiorczości oraz inicjatywy, przy jednoczesnej profesjonalizacji swojego biznesu online pod okiem znawców tematu.
"Zamień followersa na klienta". Edukację w ramach Gizmi Influencer Boot Camp prowadzą eksperci z sukcesami.
Szkolenia organizowane w ramach webinariów Influencer Boot Camp będą prowadzone przez znanych i doświadczonych twórców, którzy sami mogą się pochwalić znacznymi sukcesami.
Wśród mentorów akcji znajduje się m.in. Monika Czaplicka - założycielka organizacji Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka oraz akcji Kryzysy w social media wybuchają w weekendy. Czaplicka to autorka książek Uwiedź klienta – marketing w social mediach, Zarządzanie kryzysem w social mediach, współautorka Biblii E-biznesu, a także właścicielka własnej agencji social media i twórczyni popularnego kursu optymalizacji reklam.
Ambasadorem Influencer Boot Camp jest Andrzej Tucholski, psycholog i twórca internetowy zajmujący się doradztwem oraz szkoleniami. Tucholski spędził dekadę w rankingu Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. To także aktywny strateg biznesu oraz autor licznych e-booków. Laureat Złotego Spinacza znajduje się w pierwszej 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie według magazynu Brief.
Doktor Kinga Rak to specjalistka rynku książki, zajmująca się self-publishingiem oraz doradztwem w obszarze własnego wydawnictwa. Dzięki jej pomocy własną książkę wydało już ponad 100 twórców. Redaktorka i krytyczka literacka stanowi wsparcie na każdym etapie self-publishingu, od procesu twórczego i korekty, kończąc na składzie i dystrybucji, działając poprzez platformę Twarda Oprawa.
Na Gizmi Influencer Boot Camp szkolenia będą prowadzić mentorzy świetnie odnajdujący się w mediach społecznościowych, których kolejnym przykładem jest Katarzyna Gabrysz znana pod pseudonimem Rynn Rysuje. Popularna rysowniczka internetowa świetnie reaguje na najnowsze trendy w social media, a jej prace - jak przerażający lagun wiszący na drzewie, o którym pisały media na całym świecie - stały się międzynarodowymi hitami kultury sieciowego obrazka. Jak taki hit zmonetyzować – m.in. tego mają szansę się nauczyć uczestnicy Boot Campa.
Influencer Boot Camp to łącznie 10 webinariów edukacyjnych realizowanych między 15 a 26 listopada przez doświadczonych twórców treści w Internecie. Celem szkolenia jest wzmacnianie przedsiębiorczości przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. Jednym z narzędzi wykorzystywanych podczas webinariów będzie pierwsza w Polsce platforma chat-commerce Gizmi.io, pozwalająca sprzedawać własne towary cyfrowe, usługi oraz subskrypcje bezpośrednio w oknie popularnego komunikatora jakim jest Messenger. Prościej i przystępniej być już nie może.
Zamień wiedzę na praktykę. Uczestnicy szkolenia wezmą udział w rywalizacji o nagrody o łącznej wartości ponad 150 tys. zł.
Jako zaprzeczenie suchego, teoretycznego modelu internetowych szkoleń oraz kursów, Influencer Boot Camp proponuje ich naturalną kontynuację w postaci platformy praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy z pokaźnymi nagrodami pieniężnymi do zgarnięcia dla wielu uczestników, czyli Mistrzostw e-sprzedaży. Zaraz po zakończeniu części szkoleniowej, trwającej od 15 do 26 listopada, rusza część konkursowa, podczas której uczestnicy Boot Camp przez cztery tygodnie prowadzą sprzedaż własnych produktów cyfrowych z wykorzystaniem nowej wiedzy oraz nowego narzędzia sprzedaży przez Messengera.
Organizatorzy zdają sobie sprawę, że uczestnicy Boot Camp to twórcy oraz influencerzy o zróżnicowanym zasięgu i doświadczeniu, oferujący rozmaite usługi i produkty, na różną skalę. Uwzględniając równe szanse w zabawie, konkurs został podzielony na dwie równoległe kategorie rywalizacji: wolumen sprzedaży (liczba transakcji sprzedaży bez względu na wartość́) oraz wartość sprzedaży (liczona jako suma wartości transakcji). Dzięki tygodniowym zestawieniom, uczestnicy Influencer Boot Camp mogą wejść do gry na każdym etapie trwania konkursu i spróbować swoich sił przynajmniej w jednej kategorii:
- 15 - 26 listopada: edukacja i przygotowanie produktów cyfrowych przy wsparciu ekspertów
- 26 listopada: start rywalizacji konkursowej
- 26 listopada - 5 grudnia: I tydzień rywalizacji
- 6 - 12 grudnia: II tydzień rywalizacji
- 13 - 19 grudnia: III tydzień rywalizacji
- 20 - 26 grudnia: IV tydzień rywalizacji
- styczeń 2022: ogłoszenie zwycięzców rankingu głównego, wręczenie nagród
Organizatorzy Influencer Boot Camp przeznaczyli ponad 150 tys. zł na nagrody dla uczestników konkursu. Zwycięzcy tygodniowych zestawień w obu kategoriach (wolumen sprzedaży, wartość sprzedaży) mogą liczyć na 3 tys. zł oraz rok dostępu do platformy Gizmi bez opłacania abonamentu. Zwycięzcy rankingu głównego otrzymają z kolei po 10 tys. zł oraz rok dostępu do Gizmi bez opłacania abonamentu, a także nagrody dodatkowe ufundowane przez Patronów akcji. Kolejni najskuteczniejsi w rankingach tygodniowych mogą liczyć na: 2 tys. zł – miejsce 2. oraz 1 tys. zł – miejsce 3. Z kolei zdobywcy 2. i 3. miejsca w rankingu głównym otrzymają odpowiednio: 5 tys. zł oraz 3 tys. zł.
Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe dziś wydarzenie dla Twórców Internetowych w Polsce, którego następna edycja odbędzie się 28-29 maja 2022 roku. Partnerem akcji jest również CIC Warsaw.
Influencer Boot Camp rozpocznie się 15 listopada. Organizatorzy zapraszają do udziału wszystkich twórców internetowych, chcących monetyzować własne treści, e-produkty czy e-usługi. Więcej szczegółów na temat Boot Campu znajdziecie w tym miejscu.