Chcesz mieć wcześniejszy dostęp do nowych funkcji? Bank Pekao zaprasza do beta testów aplikacji PeoPay

Lokowanie produktu: Bank Pekao

Bank Pekao uruchomił program beta testów aplikacji mobilnej PeoPay. Użytkownicy otrzymają wcześniejszy dostęp do nowych funkcji i pomogą rozwijać oprogramowanie.

Bank Pekao zaprasza do beta testów aplikacji PeoPay

Ruszył program beta testów aplikacji PeoPay dla klientów Banku Pekao. Użytkownicy smartfonów z Androidem, mający dostęp do sklepu Google Play już dziś mogą zapisać się do testów.

Korzyść w przypadku tego typu programów jest obopólna. Użytkownicy zyskują wcześniejszy dostęp do nowych rozwiązań w aplikacji do bankowości mobilnej i jednocześnie pomagają udoskonalić oprogramowanie. Program beta testów pozwala na wyrażenie uwag i opinii na temat produktu. 

Z podobnego rodzaju „konsultacji społecznych” korzystają najważniejsi twórcy oprogramowania na świecie. Na przykład Apple umożliwia użytkownikom testowanie swoich systemów operacyjnych w ramach Apple Beta Software Program. Podobnie czynią Microsoft, Google i wiele innych gigantów technologicznych.

Jak zapisać się do beta testów aplikacji PeoPay?

Dołączenie do programu jest bardzo proste. Jeżeli zdecydujemy się na uczestnictwo w testach, z poziomu sklepu Google Play powinniśmy kliknąć „Dołącz” w szczegółach opisu aplikacji, tuż pod zdaniem „Dołącz do programu testów Beta”.

Od tej pory będziemy otrzymywać wersję aplikacji z kanału beta i kolejne jej aktualizacje. Oczywiście w każdej chwili możemy zrezygnować z testów, wówczas na powrót będziemy używać produkcyjnej wersji oprogramowania udostępnionej aktualnie przez bank.

Warto pamiętać, że liczba uczestników programu jest ograniczona. Gdy limit zostanie przekroczony uczestnictwo w nim będzie możliwe tylko wówczas, gdy zrezygnuje dotychczasowy jego uczestnik.

Dlaczego warto wziąć udział w testach?

Uruchamiając beta testy swojej aplikacji Bank Pekao zachęca klientów do jej aktywnego współtworzenia. Rozwój aplikacji PeoPay jest jednym z elementów ogłoszonej w tym roku Strategii do 2024 r. Zgodnie z jej założeniami, dyspozycje klientów w kanałach cyfrowych mają stanowić ponad 80 proc. Aspiracją Banku Pekao jest wskaźnik cyfryzacji wynoszący blisko 100 proc. To odsetek procesów, które klienci będą mogli załatwić w kanałach cyfrowych bez konieczności udawania się do oddziału czy kontaktów z infolinią.

– Siłą napędową dla nowej strategii jest nasze centrum technologiczne - elastyczne i zdolne do szybkiej adaptacji do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Chcemy postawić na technologie mobilne, sztuczną inteligencję, big data, hiperautomatyzację i rozwiązania „chmurowe” – mówił podczas prezentacji strategii Błażej Szczecki, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Technologii i Operacji.

Aplikacja PeoPay jest nieustannie rozwijana, dlatego uczestnictwo klientów w jej ulepszaniu to dla Banku Pekao bardzo ważny sposób pytania ich o zdanie. W kolejnych aktualizacjach dodawane są usprawnienia i nowe funkcje.

 Najnowsza wersja aplikacji PeoPay to duża zmiana w zakresie wykorzystanej technologii i szybkości działania aplikacji. Użytkownicy mają do dyspozycji nowy moduł inwestycyjny, a także jeszcze sprawniejszy moduł realizacji przelewów. Stopniowo z wprowadzanymi do aplikacji zmianami i nowościami, będziemy informować naszych testerów, na co powinni zwrócić uwagę. Zdobyty feedback będzie miał duży wpływ na wprowadzane poprawki, a nowa aplikacja będzie odzwierciedleniem tego, czego życzą sobie klienci –podkreśla Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Lokowanie produktu: Bank Pekao
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu