Plus i Polsat zmieniają logo. Pożegnajcie plusika i słoneczko, powitajcie… kolorowe kółka
Niby to tylko kosmetyka, ale to jednak ważne wydarzenie – charakterystyczne symbole marek Plus i Poslat znikają. Połączy je kółko, odróżni kolor. Za to od razu widać, że firmy należą do jednego właściciela.
Dotychczas logotypem Plusa był matematyczny symbol, który w połączeniu z czerwonym maźnięciem tworzył uśmiechniętą buźkę. Polsat to od zawsze słońce – czasami żółte, a czasami białe na pomarańczowym tle. Ale to już przeszłość.
Jako że już od dłuższego czasu firmy łączą swoje oferty, wszak od 2013 roku należą do jednego właściciela, postanowiono to pokazać także graficznie.
Od dawna Plus i Polsat mają choćby wspólne reklamy, ale teraz nikt nie będzie miał żadnych wątpliwości. Grupa stawia na czytelność i przejrzystość. A niektórzy tym samym dostają szansę do wspominania „kiedyś to było”.
„A pamiętacie, jak logo Polsatu było słońce”?
Oj, będzie można sobie za niedługo poboomerować. Niby zmiana szaty graficznej to detal, ale jednak pewna epoka się kończy. Wcześniej był Paszport Polsatu, teraz jeszcze żółte słońce będzie hasłem, które rozpoznają tylko kumaci, pamiętające stare czasy. Tak jak dziś wspomina się kultowe reklamy.
Aktualizacja: Przedstawiono kompletny zestaw nowych logotypów marek Grupy Polsat Plus.
Nowy logotyp Plus:
Nowy logotyp Polsat:
Cyfrowy Polsat z kolei zmienia się w Polsat Box:
Natomiast Ipla i Cyfrowy Polsat Go zmieniają się w Polsat Box Go:
Przy okazji powstanie też nowy serwis z treściami Telewizji Polsat, czyli Polsat Go:
Polsat Box Go ma przy tym zapewnić dostęp do treści za pośrednictwem internetu, oferując ponad 100 kanałów TV, a także filmy, seriale i sport. W Polsat Go z kolei znajdziemy darmowe dzięki wyświetlanym reklamom treści od Telewizji Polsat.
Oferujemy swoim klientom i widzom już nie tylko oglądanie telewizji i dostęp do kanałów przez antenę i dekoder satelitarny, ale wiele różnych usług, dostęp również przez internet, możliwość oglądania dzięki Polsat Box Go treści na różnych urządzeniach – na telewizorze, smartfonie, tablecie, komputerze czy laptopie, w dowolnym miejscu, o dowolnej porze. To również oferta dostępna w serwisie i aplikacji online
– mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
Proces zmiany logotypów ma potrwać kilka tygodni - tak, aby każdy z dotychczasowych klientów miał czas na spokojnie zaoznać się ze zmianami i nowymi markami.
źródło zdjęcia głównego: ksokolowska