Tech  /  News

Plus i Polsat zmieniają logo. Pożegnajcie plusika i słoneczko, powitajcie… kolorowe kółka

Picture of the author

Niby to tylko kosmetyka, ale to jednak ważne wydarzenie – charakterystyczne symbole marek Plus i Poslat znikają. Połączy je kółko, odróżni kolor. Za to od razu widać, że firmy należą do jednego właściciela.

Dotychczas logotypem Plusa był matematyczny symbol, który w połączeniu z czerwonym maźnięciem tworzył uśmiechniętą buźkę. Polsat to od zawsze słońce – czasami żółte, a czasami białe na pomarańczowym tle. Ale to już przeszłość.

Plus i Polsat z nowym logo

Polsat i Plus z nowym logo

Jako że już od dłuższego czasu firmy łączą swoje oferty, wszak od 2013 roku należą do jednego właściciela, postanowiono to pokazać także graficznie.

Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie”’ mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus

Od dawna Plus i Polsat mają choćby wspólne reklamy, ale teraz nikt nie będzie miał żadnych wątpliwości. Grupa stawia na czytelność i przejrzystość. A niektórzy tym samym dostają szansę do wspominania „kiedyś to było”.

„A pamiętacie, jak logo Polsatu było słońce”?

Oj, będzie można sobie za niedługo poboomerować. Niby zmiana szaty graficznej to detal, ale jednak pewna epoka się kończy. Wcześniej był Paszport Polsatu, teraz jeszcze żółte słońce będzie hasłem, które rozpoznają tylko kumaci, pamiętające stare czasy. Tak jak dziś wspomina się kultowe reklamy.

źródło zdjęcia głównego: ksokolowska