Tech  / News

STS na zakupach w Czechach. Polski bukmacher chce ułatwić obstawianie przez internet

STS  przejął czeską spółkę technologiczną Betsys, która dostarcza rozwiązania do systemów obsługujących zakłady zawierane przez klientów bukmachera. Kanały online odpowiadają już za 85 proc. przychodów polskiej firmy.  

Lokale, w których zapaleni fani ekstraklasy i Ligi Mistrzów obstawiali wyniki meczów,  odpowiadają za coraz mniejszą część biznesu. Zakłady przenoszą się do internetu, a bukmacherzy zaczynają między sobą rywalizować nie tylko na atrakcyjność kursów, ale również poprzez wygodę płatności, wygląd, przejrzystość i szybkość działania stron www.

STS przejmuje Betsys

To właśnie dlatego przejęcie Betsys, w którym STS miał wcześniej mniejszościowy pakiet akcji, ma tak istotne znaczenie. Największa polska firma bukmacherska konsekwentnie uniezależnia się od zewnętrznych dostawców usług IT. Betsys i STS zatrudniają prawie stu specjalistów technologii, dbających o rozwój autorskiego systemu bukmacherskiego.

Prezes STS, Mateusz Juroszek, podkreśla, że posiadanie własnego systemu i możliwość jego rozwijania w trybie inhouse jest kluczową przewagą w branży bukmacherskiej.

Autorską technologią i platformą mogą pochwalić się wyłącznie najlepsze europejskie firmy bukmacherskie. To   kolejnym   obszar,   który   wyraźnie   wyróżnia   nas   od   pozostałych operatorów zarówno w Polsce, jak i w Europie

– dodaje Juroszek.

Dzięki pracom nad kanałem online, STS wzbogacił się o aplikację mobilną dostępną na iOS i Androida oraz szybki system wypłat STSPay, który współpracuje z największymi bankami w Polsce, m.in. PKO BP, mBank, ING, BZ WBK, Alior i Millennium Bank. Bukmacher udostępnia także kibicom transmisje około 5 tysięcy wydarzeń sportowych każdego miesiąca. 

Polski bukmacher idzie w świat

STS ma 47 proc. udziałów w polskim rynku bukmacherskim. W ciągu ostatnich 6 lat bukmacher zwiększył przychody z 220 mln do 2,4 mld zł rocznie.

W lutym 2019 r. STS zdecydował się wyjść poza granice kraju. W wypromowaniu firmy pomaga legendarny bramkarz Manchesteru United, Peter Schmeichel, który wcielił się w rolę ambasadora marki.

Dzisiaj firma obecna jest na rynkach Wielkiej Brytanii, Niemiec, Islandii, Luksemburga, Słowenii, Andory, San Marino, Gibraltaru, Słowacji, Malty i Łotwy. A Mateusz Juroszek zapowiada, że to jeszcze nie koniec zagranicznej ekspansji.

STS aktywnie angażuje się również w sponsoring polskich klubów. Jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski i sponsorem głównym Jagiellonii Białystok. Pełni także rolę oficjalnego bukmachera Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek, PGE Vive Kielce oraz Futsal Ekstraklasy.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst