Honor wydłuża gwarancję na smartfony i wprowadza darmowe naprawy typu door-to-door
Miła niespodzianka dla posiadaczy smartfonów marki Honor. Producent przedłuża gwarancję, a za naprawy w modelu door-to-door nie trzeba dodatkowo płacić.
Honor wprowadził dzisiaj do sprzedaży nowe telefony z rodziny Honor 30, ale to nie koniec niespodzianek od chińskiej firmy będącej submarką Huaweia. Producent przygotował dwie nowości dla osób, które kupiły smartfony tej marki w przeszłości.
Przedłużenie gwarancji na smartfony Honor
Osoby, które zakupiły na przestrzeni ostatnich dwóch lat smartfony wyprodukowane przez Huawei pod marką Honor, mogą liczyć na przedłużenie gwaranacji. W przypadku egzemplarzy, których jej termin kończy się przed 30 kwietnia, zostaje ona przedłużona o miesiąc.
Wydłużenie gwarancji na smartfony związane jest z trwającą pandemią koronawirusa. Producent nie wyklucza też, że ta jak dotąd jednorazowa akcja się powtórzy w przyszłym miesiącu. To przy tym nie jest jedyna dobra wiadomość, jaką nam dzisiaj przekazano.
Naprawy smartfonów marki Huawei i Honor będą realizowane w modelu door-to-door.
Dzięki temu osoby, których dotknie w tym trudnym czasie awaria urządzenia, nie będą musiały odnosić go do punktu zakupu, który obecnie jest nieczynny. Nie będą także zmuszone do zamawiania kuriera na swój koszt.
Firma, po zgłoszeniu przez klienta usterki na specjalnej stronie internetowej, sama wyśle kurier po odbiór sprzętu. Huawei podkreśla też, że po naprawie urządzenia zostają odpowiednio zdezynfekowane, zanim trafią ponownie do rąk swoich właścicieli.