Awaria bankowości online w ING Banko Śląskim
Poniedziałek zaczął się dość marnie dla klientów ING Banku Śląskiego. Nie działa bankowość elektroniczna. Nie da się zalogować ze strony, problemy mają też aplikacje mobilne.
![Zmiana logowania do ING Banku Śląskiego](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2019%2F08%2Fing0bank0slaski0zmiana-logowania.jpg&w=1200&q=75)
Spokojnie, nie masz problemu z Internetem. Twój telefon nie chce cię wpuścić do usług ING Banku Śląskiego z uwagi na trwającą w całej Polsce awarię. Niektórzy z klientów banku twierdzą co prawda, że usługi działają bez problemu, jednak i tak odradzamy ponawianie prób logowania. Skargi dotyczą, między innymi, niedziałającej usługi Makler ING. Są też problemy z wykonywaniem przelewów i dostępem do historii i potwierdzeń transakcji. Na naszych redakcyjnych telefonach aplikacje ING również nie działają, a skargi jakie napłynęły potwierdza raport ze strony Downdetector:
ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej poinformował o przerwie w dostępie do wybranych usług z uwagi na zmianę czasu. Informacja dedykowana jest jednak klientom Biura Maklerskiego, a wygląda na to, że niedostępne są również inne usługi. Tego typu awarie mają jednak charakter absolutnie priorytetowy, możemy więc się spodziewać, że usterki zostaną usunięte niezwłocznie. Poprzednią awarię – jaka miała miejsce 17 października – ING Bank Śląski rozwiązał w godzinę. Problemy w podobnym tempie rozwiązano również 13 września.
Aktualizacja: około godziny 13:00 przestały napływać nowe zgłoszenia o problemach technicznych. Prace naprawcze zostały zakończone.