Wielka awaria ING Banku Śląskiego. Problemy z kartami, bankomatami i aplikacją
Czytelnicy zgłaszają, a ING Bank Śląski potwierdził, że trwa wielka awaria.

Nie działa system bankowości online zarówno na komputerach jak i na smartfonach. Do tego użytkownicy licznie zgłaszają problemy przy próbie wykonania płatności kartami. Niektórzy nie mogą wypłacić pieniędzy z bankomatu.
Podsumowując: nie działa nic.
ING nie działa
Według Downdetectora (mapka poniżej) awaria zaczęła się przed godziną 8:00, a według ING Banku Śląskiego może potrwać do godziny 11:00.
Ważna informacja! Mamy awarię systemu bankowości internetowej i mobilnej. Mogą również występować problemy z płatnościami kartami płatniczymi oraz wypłatami z bankomatów. W tej chwili robimy wszystko, aby usunąć awarię. Szacujemy, że problemy mogą potrwać do godziny 11.00. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Będziemy Was informować na bieżąco o wszelkich zmianach - napisał Zespół ING Banku Śląskiego na Facebooku.
Taka awaria to katastrofa dla wielu klientów. Wyobraźcie sobie, że stoicie na dworcu i chcecie kupić bilet. Płatność kartą nie działa. Biegniecie do bankomatu, ale nie da się wypłacić kasy. Chcecie przelać sobie pieniądze na inne konto, żeby z niego wypłacić, ale nie działa serwis bankowy online. I tak przez kilka godzin. Dramat!
AKTUALIZACJA:
ING wydał nowe komunikaty:
Działają również płatności kartami, BLIK i płatności mobilne. Obecnie nie można korzystać jedynie z ING Makler. Będziemy Was informować na bieżąco o kolejnych zmianach.
a później:
System bankowości internetowej i mobilnej Moje ING i ING Business działa już poprawnie. Działa również ING Makler. Obecnie występują jeszcze problemy z wykonywaniem przelewów bezpośrednich oraz wyświetlaniem historii transakcji. Pracujemy nad ich rozwiązaniem.