Pekao promuje terminale płatnicze. Bank przygotował promocję dla przedsiębiorców
Bank Pekao przygotował akcję dla klientów biznesowych promującą terminale płatnicze. W zamian za polecenie innym przedsiębiorcom korzystania z terminali, odebrać można e-kody zakupowe w sieci Biedronka.
Klienci Pekao, którzy chcą wziąć udział w akcji, powinni zarejestrować się na stronie www.zyskujzpekao.pl. Promocja skierowana jest do osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. W formularzu rejestracyjnym należy podać imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i NIP. Po jego wypełnieniu otrzymamy wiadomość e-mail ze specjalnym kodem.
Kod należy przekazać klientom, którzy zamierzają podpisać umowę z Pekao na terminal płatniczy. Za nową umowę zawartą w wyniku polecenia, polecający otrzyma elektroniczny kod na zakupy w sklepach sieci Biedronka na 50 zł. Otrzymać można do trzech takich kodów - czyli w sumie 150 zł.
Klienci, którzy skorzystają z polecenia i podpiszą nową umowę na terminal również mogą zarejestrować się na stronie www.zyskujzpekao.pl i otrzymać e-kod na zakupy w Biedronce o wartości 100 zł. Warunkiem jest podanie kodu polecającego podczas podpisywania umowy. Oprócz tego nowy klient może także polecić korzystanie z terminali innym klientom. Jeżeli ci skorzystają z promocji, otrzymają maksymalnie 3 e-kody o wartości 50 zł każdy. W sumie odebrać można do 250 zł w formie e-kodu na zakupy w sieci sklepów Biedronka.
Akcja trwa do 21 października 2019 r.
Bank Pekao promuje terminale płatnicze.
Cel akcji jest prosty - Bank Pekao chce promować terminale płatnicze, podając przy tym kilka istotnych argumentów. Po pierwsze, posiadanie terminala zwiększa liczbę klientów. Konsumenci w Polsce ochoczo płacą za pomocą kart płatniczych i pokochali płatności zbliżeniowe. Według danych Narodowego Banku Polskiego aż 84,8 proc. kart płatniczych, będących w obiegu w Polsce pod koniec I kwartału 2019 r., to karty oferujące płatności zbliżeniowe. NBP podaje również, że w Polsce dostępnych jest 822 tys. terminali obsługujących ten typ płatności. Co istotne stanowiły 100 proc. ogólnej liczby terminali. Innymi słowy: praktycznie każdy terminal w Polsce obsługuje płatności zbliżeniowe
Pekao promując terminale zwraca również uwagę na kilka innych atutów z punktu widzenia przedsiębiorcy. Według badań, klienci płacący kartą są w stanie wydać więcej. Tego typu transakcje zapewniają też bezpieczeństwo i pozwalają na oszczędzenie czasu, bo osoba prowadząca biznes nie musi wpłacać gotówki w oddziale, a pieniądze trafiają bezpośrednio na konto. Terminale oferują również dodatkowe usługi, na których posiadacz terminala może zarobić.
* Tekst powstał we współpracy z Pekao.