Bizblog - nowy serwis Grupy Spider’s Web poświęcony biznesowi!
Uważni Czytelnicy Spider’s Web zauważyli zapewne, że od jakiegoś czasu w naszym serwisie pojawiało się nieco więcej treści poświęconych biznesowi. To nie przypadek. W pocie czoła pracowaliśmy bowiem nad uruchomieniem nowego serwisu w naszym portfolio. I oto jest. Zapraszamy na Bizblog.pl!
Bizblog to serwis poświęcony biznesowi - i temu dużemu, i temu małemu. W serwisie Czytelnicy znajdą wiadomości ze świata biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska konkurencyjnego małych i średnich przedsiębiorców, okraszone opiniami i analizami doświadczonych dziennikarzy i blogerów.
Redaktorem prowadzącym Bizblog.pl jest Arkadiusz Braumberger
Arek ma bogatą historię pracy w mediach, zarówno tych tradycyjnych prasowych, jak i elektronicznych. Przez 9 lat pracował w Wirtualnej Polsce, skąd odszedł wiosną 2018 r. W WP pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisów finansowych i technologicznych. Wcześniej był m.in. szefem wydawców Money.pl. Jeszcze wcześniej Arek związany był z „Gazetą Wyborczą”, „Pulsem Biznesu”, „Życiem”, „Faktem” i „Dziennikiem”.
Na start Bizbloga, w serwisie będą także publikować znani Wam już z łam Spider’s Web:
- Michał Tabaka - zaczynał, jeszcze w XX w., w „Gońcu Górnośląskim”, następnie przez lata pracował w „Dzienniku Zachodnim”, potem w TVP Katowice. Pisze m.in. do Magazynu Gospodarczego „Fakty” oraz Magazynu VIP;
- Adam Sieńko - zaczynał jako dziennikarz redakcji biznesowej Onetu, następnie pracował w serwisie InnPoland; w Spider’s Web od lutego 2019 r.;
- Karol Kopańko - absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku e-biznes, zaczynał jako bloger serwisu Antyweb, na Spider’s Web od września 2014 r. Współpracował z redakcjami „Gazety Wyborczej”, „Pulsu Biznesu” oraz „Gościa Niedzielnego”. Pracował także w redakcji programu Sonda 2 w TVP.
- i ja też zamierzam - w miarę możliwości - publikować na łamach Bizbloga.
Wkrótce dołączą do nas kolejny autorzy.
Serdecznie zapraszamy do obserwowania Bizblog.pl! Warto nas dodać do ulubionych zakładek w przeglądarce internetowej. Można zasubskrybować nasz kanał RSS. Można nas również polubić na Facebooku.
Na koniec dodam od siebie, że to jedna z ważniejszych chwil w historii Spider’s Web
Serwis biznesowy jest dopełnieniem rozwoju tematycznego naszego medium. Po technologiach, cyfrowej rozrywce, motoryzacji, biznes uzupełnia portfolio treści Spider’s Web. Tak szeroki, a jednocześnie uzupełniający się zakres tematyczny był moim celem w zasadzie od komercyjnego startu Spider’s Web w 2010 r. Więcej tematycznych sekcji nie planujemy, co oczywiście nie oznacza, że nie pracujemy nad nowymi rzeczami…
Liczę na to, że Bizblog zostanie tak świetnie przyjęty przez Czytelników i rynek, jak otworzony rok i miesiąc temu Autoblog.pl. Ekipa dowodzona przez Tymona Grabowskiego zbudowała kapitalne miejsce w polskiej sieci, gdzie spotykają się fani starej i nowej motoryzacji żywo dyskutując z autorami oraz ze sobą na łamach komentarzy.
W ciągu roku Autoblog zdobył potężną widownię - dziś serwis odwiedza ponad 800 tys. unikalnych użytkowników w skali miesiąca. Przy okazji Autoblog jest serwisem, w którym Czytelnicy spędzają średnio 7:32 minuty w tekstach, co jest najlepszym wynikiem ze wszystkich podmiotów Grupy Spider’s Web. Teksty Autobloga notują także największą liczbę interakcji społecznościowych oraz komentarzy.
W skład Grupy Spider’s Web wchodzą: Spider’s Web, Rozrywka.blog, Autoblog, Bizblog oraz Bezprawnik.pl. Według badań Gemius/PBI w marcu 2019 r. Grupa Spider’s Web zanotowała 4,04 mln realnych użytkowników.