Bizblog - nowy serwis Grupy Spider’s Web poświęcony biznesowi!
Uważni Czytelnicy Spider’s Web zauważyli zapewne, że od jakiegoś czasu w naszym serwisie pojawiało się nieco więcej treści poświęconych biznesowi. To nie przypadek. W pocie czoła pracowaliśmy bowiem nad uruchomieniem nowego serwisu w naszym portfolio. I oto jest. Zapraszamy na Bizblog.pl!
Bizblog to serwis poświęcony biznesowi - i temu dużemu, i temu małemu. W serwisie Czytelnicy znajdą wiadomości ze świata biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska konkurencyjnego małych i średnich przedsiębiorców, okraszone opiniami i analizami doświadczonych dziennikarzy i blogerów.
Redaktorem prowadzącym Bizblog.pl jest Arkadiusz Braumberger
Arek ma bogatą historię pracy w mediach, zarówno tych tradycyjnych prasowych, jak i elektronicznych. Przez 9 lat pracował w Wirtualnej Polsce, skąd odszedł wiosną 2018 r. W WP pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisów finansowych i technologicznych. Wcześniej był m.in. szefem wydawców Money.pl. Jeszcze wcześniej Arek związany był z „Gazetą Wyborczą”, „Pulsem Biznesu”, „Życiem”, „Faktem” i „Dziennikiem”.
Na start Bizbloga, w serwisie będą także publikować znani Wam już z łam Spider’s Web:
- Michał Tabaka - zaczynał, jeszcze w XX w., w „Gońcu Górnośląskim”, następnie przez lata pracował w „Dzienniku Zachodnim”, potem w TVP Katowice. Pisze m.in. do Magazynu Gospodarczego „Fakty” oraz Magazynu VIP;
- Adam Sieńko - zaczynał jako dziennikarz redakcji biznesowej Onetu, następnie pracował w serwisie InnPoland; w Spider’s Web od lutego 2019 r.;
- Karol Kopańko - absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku e-biznes, zaczynał jako bloger serwisu Antyweb, na Spider’s Web od września 2014 r. Współpracował z redakcjami „Gazety Wyborczej”, „Pulsu Biznesu” oraz „Gościa Niedzielnego”. Pracował także w redakcji programu Sonda 2 w TVP.
- i ja też zamierzam - w miarę możliwości - publikować na łamach Bizbloga.
Wkrótce dołączą do nas kolejny autorzy.
Miło mi również poinformować, że Bizblog zdobył również swojego partnera komercyjnego, jakim jest Idea Bank.
Serdecznie zapraszamy do obserwowania Bizblog.pl! Warto nas dodać do ulubionych zakładek w przeglądarce internetowej. Można zasubskrybować nasz kanał RSS. Można nas również polubić na Facebooku.
Na koniec dodam od siebie, że to jedna z ważniejszych chwil w historii Spider’s Web
Serwis biznesowy jest dopełnieniem rozwoju tematycznego naszego medium. Po technologiach, cyfrowej rozrywce, motoryzacji, biznes uzupełnia portfolio treści Spider’s Web. Tak szeroki, a jednocześnie uzupełniający się zakres tematyczny był moim celem w zasadzie od komercyjnego startu Spider’s Web w 2010 r. Więcej tematycznych sekcji nie planujemy, co oczywiście nie oznacza, że nie pracujemy nad nowymi rzeczami…
Liczę na to, że Bizblog zostanie tak świetnie przyjęty przez Czytelników i rynek, jak otworzony rok i miesiąc temu Autoblog.pl. Ekipa dowodzona przez Tymona Grabowskiego zbudowała kapitalne miejsce w polskiej sieci, gdzie spotykają się fani starej i nowej motoryzacji żywo dyskutując z autorami oraz ze sobą na łamach komentarzy.
W ciągu roku Autoblog zdobył potężną widownię - dziś serwis odwiedza ponad 800 tys. unikalnych użytkowników w skali miesiąca. Przy okazji Autoblog jest serwisem, w którym Czytelnicy spędzają średnio 7:32 minuty w tekstach, co jest najlepszym wynikiem ze wszystkich podmiotów Grupy Spider’s Web. Teksty Autobloga notują także największą liczbę interakcji społecznościowych oraz komentarzy.
W skład Grupy Spider’s Web wchodzą: Spider’s Web, Rozrywka.blog, Autoblog, Bizblog oraz Bezprawnik.pl. Według badań Gemius/PBI w marcu 2019 r. Grupa Spider’s Web zanotowała 4,04 mln realnych użytkowników.